Ada. Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Fullfør setningen. Alt fra småting i hverdagen, til store verdensproblemer. Lenke til kommentar
jshoel Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Fullfør setningen. Alt fra småting i hverdagen, til store verdensproblemer. Ikke en ting da.. Meg. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Overdrevent positive mennesker 3 Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 kvinnfolk og tomflasker Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 80% av alle mennesker. 3 Lenke til kommentar
Ada. Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Kvinnfolk som gir meg "nå må jeg sammenligne deg med meg, sånn at jeg vet hvorvidt jeg kan være fornøyd med meg selv eller ikke"-blikk... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Compoundinterest Skrevet 29. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 29. desember 2014 Alle som på død og liv skal stå klin inntil bagasjebåndet på flyplassen 10 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg hater foreldre som vil har meg til å skrive under på at det må bli laget fartsdumper langs veien for å trygge barna. Barn har bare godt av å bli overkjørt en par ganger i oppveksten. 5 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) De som lar 3 luker gå til spille når de skal gjennom en rundkjøring. Altså, bruke satans mye tid, vente unødvendig på den andre bilen som ikke engang har kommet seg inni rundkjøringen. Virker som folk ikke forstår at det er rundkjøringene som lager kø, folk må være effektive, de kjører jo senere når det er kø, og fortere når det ikke er kø... -_- Alle som på død og liv skal stå klin inntil bagasjebåndet på flyplassenJA! Faen ass, irriterer meg over det hver gang. Hvorfor kan ikke folk stå på avstand, og de som faktisk ser bagasjen sin gå fram når de ser sin! Det at de står helt klin inntil gjør det bare vanskeligere for alle, inkludert dem selv... -_- ___ Jævla folk.. Endret 30. desember 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Å møte kjentfolk når jeg skal handle. 6 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Når det kommer til trafikken, så hater jeg de som ligger og presser bak i venstrefila når det er trafikk. Går høyrefeltet i 70 og venstrefeltet i 80 så følger man bare trafikken. 1 Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Å møte kjentfolk når jeg skal handle. Å møte kjentfolk generelt 4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Folk som ikke har kort eller penger klart i kassa og skal på død og liv begynne å rote rundt i den ekstremt uorganiserte veska si først etter alle varene er scannet hvor de bare har stått der og sett ut i lufta! 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Regn oppå hardpakket snø på veiene, som betyr glattis fra et visst sted. 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Jeg hater feige folk! Folk som står 10 meter unna bagasjebåndet bare fordi de er redde for å klemme fingre/penis, er et ynkelig syn. Jeg demonstrerer alltid min dristighet og teknologiske mestring ved å stå helt inntil båndet. Jeg kan godt stå alene, og jeg står ofte der selv om jeg ikke har noen bagasje. Endret 30. desember 2014 av ærligøs 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Folk som stopper meg for å slå av en prat, også står dem bare og sier ja, ja..... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Siden folk allerede er nevnt... Våte klær Kaldt vann i dusjen Generelt ting som ikke fungerer Uærlige folk, jojo Jernteppe når man skal si noe fra hjertet Upraktiske løsninger Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 ...folk som bruker forumet som legevakt... Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hater "someone" 5 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Fordomsfulle politisk korrekte mennesker uten innsikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå