Konto brukes ikke Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Tenkte å begi meg ut på litt pokerspilling - i første omgang testing, for så å kanskje prøve meg litt med penger. (Texas hold'em) Gikk på pokerstars, men ser man må registrere seg for å teste .... så for å ikke trenge å registrere meg overalt for å teste hvilke tjenester/sider/software som er best, så har kanskje du en side/plass du foretrekker og kan gi meg info om hvorfor og hva som gjør 'din' foretrukne sjakkside til ditt valg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 spill på Facebook, det et gratis og kan ikke spille om penger. Random matchmaking også. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg vil spille om penger, bare ikke i starten. (så fremt at jeg ser at jeg gjør det ok) Da er det like greit å teste på samme man eventuelt skal benytte med penger. (så lenge testing er mot andre spillere og ikke bare mot en maskin) Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Hmmm ... lasta ned fra pokerstars og man kunne observere uten å registrere seg, men er det slik at man bare har 8 sekunder på sin tur på alle plasser man spiller online? Da blir det litt for kjapt for meg, for liker å bruke litt tid. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Det finnes forskjellige hastigheter som regel, Pokerstars har også det. Zoom tables er jo veldig populært, men her går det veldig fort. Online poker har blitt veldig kleint etter "Black friday". Nivået har økt veldig blant spillere også. Nå om dagen handler det som regel om å bruke HUD og multitable for og klare å tjene noe som helst penger, små marginer. Men som sagt du kan finne bord med forskjellige hastigheter, du kan vel bruke filteret til og velge det som passer deg. Endret 29. desember 2014 av Hyd Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Fant ikke ut hvordan man skifter hastighet, for også på pokerstars var det samme hastighet overalt. Filter finner jeg ikke på det, kun på zoom og der gikk det også i samme hastighet på de få bordene som har satt hastighet på det (det jeg kunne se) Testa FB og også der går det litt for raskt for meg ... men med litt øvelse vil man vel syns hastigheten er ok. Slo forøvrig ut alle på bordet i første forsøk, men tapte alt rett etter :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå