Gå til innhold

Beste online Poker?

Anbefalte innlegg

Tenkte å begi meg ut på litt pokerspilling - i første omgang testing, for så å kanskje prøve meg litt med penger. (Texas hold'em)

Gikk på pokerstars, men ser man må registrere seg for å teste .... så for å ikke trenge å registrere meg overalt for å teste hvilke tjenester/sider/software som er best, så har kanskje du en side/plass du foretrekker og kan gi meg info om hvorfor og hva som gjør 'din' foretrukne sjakkside til ditt valg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes forskjellige hastigheter som regel, Pokerstars har også det. Zoom tables er jo veldig populært, men her går det veldig fort.

Online poker har blitt veldig kleint etter "Black friday". Nivået har økt veldig blant spillere også. Nå om dagen handler det som regel om å bruke HUD og multitable for og klare å tjene noe som helst penger, små marginer.

Men som sagt du kan finne bord med forskjellige hastigheter, du kan vel bruke filteret til og velge det som passer deg.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Fant ikke ut hvordan man skifter hastighet, for også på pokerstars var det samme hastighet overalt. Filter finner jeg ikke på det, kun på zoom og der gikk det også i samme hastighet på de få bordene som har satt hastighet på det (det jeg kunne se)

Testa FB og også der går det litt for raskt for meg ... men med litt øvelse vil man vel syns hastigheten er ok.

Slo forøvrig ut alle på bordet i første forsøk, men tapte alt rett etter :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...