Torhild Jansen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Trost. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Kraftig lys på svart trosten ser jeg. Muligheten for å lyse opp de mørkeste feltene for å få mer detaljer er tilstede. Flott fugl dette selv om frukt og bærdyrkere ikke er særlig glad i den. Jeg har et par tre av dem på balkongen sammen med alle småfuglene på min balkong i Tigerstaden. Fint lys i øyet her. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Takk for kommentaren - den er daglig gjest hos meg og .... skal prøve å lysne den litt Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Et skarpt blikk inn i det nye året. Fint portrett av svarttrosten. Godt Nytt År! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Et skarpt blikk inn i det nye året. Fint portrett av svarttrosten. Godt Nytt År! Takk skal du ha - og Godt Nytt År til deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg