Gå til innhold

Ny mobil. trenger tips, både når det gjelder valg med eller u/ abonnement.

Pekka-90

Anbefalte innlegg

Hei,

Sliter litt med min Sony Z1 for tiden. eller er mer lei av å møtte pusse skjermen når jeg bruker den litt over en periode. Det som skjer når jeg skal skrive eller trykke på noe så velger den helt andre bokstaver enn det jeg faktisk trykker på, samme om jeg skal trykke på en artikkel på VG f.eks, da havner jeg et helt annet sted. Og noen ganger reagerer den ikke heller.

Har faktisk alltid hatt Sony og gamle Sony Ericsson, og har alltid vært fornøyd.

mobilen blir brukt mye på trening med tanke på musikk, og generelt til mye rare ting.

Mobilen virket rask fra start, men nå begynner den å bli litt treg om jeg skal raskt på nett eller bruke kamera f.eks, der henger den seg egentlig veldig ofte, og må avslutte kamera og gå inn på ny, er litt vel slitsomt å måtte holde på slik hele tiden.

har tittet på LG G3 samsung S5, sony z3, HTC one osv. Er ikke interessert i Apple.

Krav:

- Tåle å bli "trent" med

- lett, egentlig ganske viktig da den vil bli brukt på trening som nevnt.

- ikke noe større en Z1

- bra kamera med flere valgmuligheter med tanke på lys og omgivelser

- rask

- masse muligheter med tanke på tilbehør av apper og slikt.

Ser på Telenor og Djuice sine tilbud ang fast mnd pris og slikt. Har aldri kjøpt en mobil med abonnement før. Tar gjerne i mot tips her om det er smart. Har nå Telenor S med gratis samtaler i Norden inkl. for 219 i mnd. 1GB er inkl.

Bruker mest Wifi når jeg er på nett, syns 4G er for ustabilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre ingen erfaring. Men til en som trener så virker det som ett bra kjøp. Samsung lager vel ok telefoner. Abonnement gir 1000 min gratis til Norden hvis jeg ikke leste feil samt at du får 6 mnd gratis Spotify.

Jeg er selv Eplebruker og har en annen operatør enn NetCom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...