Threshold Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Gard Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Siden jula nå er over så får vi vel kalle dette et nyttårskort. Fint utsnitt i godt lys med god skarphet, fine farger og detaljer. Det er sikkert bare meg som vil reagere litt på linjene som går ut gjennom øvre venstre hjørne og likeledes fragmentet av en trestamme i venstrekanten. Jeg gjorde et kuttforsøk og fant at det ble bedre med bare greinene inn fra venstre. Oppe i nevnte hjørne så jeg en pitteliten sak i som ble igjen akkurat i krysset som jeg ville brukt kloner'n på for å bli helt fornøyd. Jeg bare nevner dette hvis du vil ta en titt og vurdere. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Hei! Er enig med Roar i stammen til venstre, ellers syntes jeg det ble flott. Hadde jo vært bedre uten ledningene...men du kunne vel ikke godt kutte dem ned for å få et bedre bilde heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg