ekwathne Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Er med så snart eg får montert altibox i nyahuset. Kongespill! 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Er med så snart eg får montert altibox i nyahuset. Kongespill! Kjipt å sitte i Nordsjøen nå, uten nett til å spille på! Lenke til kommentar
lals Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 er det mulig å ta gjøre slik at de ikke går i formasjon? syns det er litt irriterende til tider Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Du kan endre hvordan formasjonen er ja. Det er knapper på menyen når du har en styrke som endre formasjonen, men hvis du vil at de skal gå helt alene så må du styre en og en. Det er nede til venstre på skjermen. Endret 1. januar 2015 av seigmenn Lenke til kommentar
lals Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 vet at det går an å endre formasjonen, men jeg vil ta den helt vekk. når jeg noen angripe noen så går de vekk i fra målet for å komme i formasjon. og vist kontrol gruppen er litt spred så tar det litt tid Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Jeg tror formasjons endring er det eneste man kan gjøre. Endret 1. januar 2015 av seigmenn Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) vet at det går an å endre formasjonen, men jeg vil ta den helt vekk. når jeg noen angripe noen så går de vekk i fra målet for å komme i formasjon. og vist kontrol gruppen er litt spred så tar det litt tid Du kan jo merke av en gruppe og Ctrl + 1 og neste gruppe med Ctrl + 2. Da har du to grupper. Og du kan syre hver av dem ved å trykke 1 og 2 (for så å styre dem med musepekeren) det er lettere å holde kontroll på dem da, om du skal være litt mer strategisk... Om de ikke skal gå i formasjon, pleier jeg å ta hele gruppen til å angripe ett mål, om de da står i Offensive (sverd symbolet) så vil de spre seg utover av seg selv. Må huske at spillet er fra 19-pil og bue.. Så man kan ikke forvente seg all verden! Endret 3. januar 2015 av Skipstrixy Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Usikker på om de holder formasjonen ved attack-move, men det er også noe å prøve. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Usikker på om de holder formasjonen ved attack-move, men det er også noe å prøve. Jeg tror ikke de vil holde formasjon ved attack move. Defor jeg pleier å lage en 2- 4 forskjellige grupper med soldater, og hot-keye disse. Da har jeg sån passe kontroll på hva dem driver på med på slagmarken. Kan da lett få gruppe 1 og 2 til å angripe et bestemt mål, gruppe 3 til å angripe soldater som måtte prøve å hindre meg, og gruppe 4 til å dekke meg (feks ved å kun ha skyttere på gruppe 4). Dette har funket greit nok for min del :-) Endret 3. januar 2015 av Skipstrixy Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 http://aok.heavengames.com/university/walkthroughs/aok-es-campaigns/ For oss som ikke har mulighet til å spille online enda Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 http://aok.heavengames.com/university/walkthroughs/aok-es-campaigns/ For oss som ikke har mulighet til å spille online enda Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 2 uker på, 4 uker AoE? ... 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 http://aok.heavengames.com/university/walkthroughs/aok-es-campaigns/ For oss som ikke har mulighet til å spille online enda Hvorfor ikke? 2 uker på, 4 uker AoE? ... Litt mer sån: 4 uker jobb, 4 uker ski og AoE når jeg har tid, harde tider nå om vinteren! ;-) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Da er jeg i hovedstaden og har PC tilgjengelig. Legg til Got_Ya_Good90 på steam om du vil spille. Lenke til kommentar
light_david7 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Da er jeg i hovedstaden og har PC tilgjengelig. Legg til Got_Ya_Good90 på steam om du vil spille. Ehem... (kanskje litt seint...) Jeg har veldig lyst til å ha noen å spile med. Jeg kunne ikke finne noen som het Got_Ya_Good90 på Steam, så hvis du fremdeles spiller av og til, kan du legge til light_david7, så ser vi om vi får spilt? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hei. Legger deg til, men har ikke spilt på et par måneder nå så er veldig rusten. Men keen på å få til noe spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå