Skipstrixy Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Merker jeg gjerne skulle ha sittet på noe annet enn en Mac nå ja Edit: Ser forøvrig ut som om det er satt ned til 20NOK på Steam for de som er interessert/ikke har Mac...Er ikke HD-versjonen på mac? Eller er det ikke på steam til mac? Man får AoE2 kun på Windows desverre (men om man liker å drive på med data, skal det jo såklart finnes metoder for å spille Windos versjonen på Mac.). Er ikke laget en offisiell Mac-versjon. Dette alene, fikk meg til å kjøpe meg en billig lap-top så jeg kunne spille når jeg er på jobb! :-P Bruker jo vanlig vis Mac til alt annet. Endret 30. desember 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Man får AoE2 kun på Windows desverre (men om man liker å drive på med data, skal det jo såklart finnes metoder for å spille Windos versjonen på Mac.). Er ikke laget en offisiell Mac-versjon. Dette alene, fikk meg til å kjøpe meg en billig lap-top så jeg kunne spille når jeg er på jobb! :-P Bruker jo vanlig vis Mac til alt annet. http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_Empires_II:_The_Age_of_Kings Det står jo at AoE 2 også er på Mac? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Man får AoE2 kun på Windows desverre (men om man liker å drive på med data, skal det jo såklart finnes metoder for å spille Windos versjonen på Mac.). Er ikke laget en offisiell Mac-versjon. Dette alene, fikk meg til å kjøpe meg en billig lap-top så jeg kunne spille når jeg er på jobb! :-P Bruker jo vanlig vis Mac til alt annet. http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_Empires_II:_The_Age_of_KingsDet står jo at AoE 2 også er på Mac? HD versjonen via Steam er ikke tilgjengelig på Mac. Orginalen fra 1999 (Age of Kings) var vel så vidt meg bekjent tilgjengelig også på Mac. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Spilte det via Steam, ja. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 noen som kunne tenke seg å spille litt online etter hvert da ? Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Holder på å sette det opp med Parallels nå. Om jeg får det til å fungere så hadde det vært fett med noen runder i kveld! (Med unntak av noen runder julen 2007 elns, så har jeg ikke spilt det siden det kom ut, så er antakelig ikke så veldig god men ) Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg kan bli med på litt online spilling senere, jeg har stort sett spilt offline, så usikker på hvordan jeg gjør det mot andre folk Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Og der var Parallels med Win 8.1 + AoEII HD oppe! 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 noen som kunne tenke seg å spille litt online etter hvert da ? Jeg er med på nyåret når jeg er tilbake i Oslo. Har ikke gameren min her dessverre. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Holder på å sette det opp med Parallels nå. Om jeg får det til å fungere så hadde det vært fett med noen runder i kveld! (Med unntak av noen runder julen 2007 elns, så har jeg ikke spilt det siden det kom ut, så er antakelig ikke så veldig god men ) Vanskelig for meg nå de neste par ukene. Stuck i nordsjøen atm! :-) Men blir gjerne med ved en litt senere anledning. Om man greier å samle litt folk fra norge slipper man kanskje unna den verste laggen og Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Og der var Parallels med Win 8.1 + AoEII HD oppe! Hva mener du med "Parallels" ? Noe man trenger for å spille ilag? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Parallels lar deg kjøre windows "parallelt" med OSX på en Mac. Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Parallels er et program til Mac som gjør at en kan kjøre Windows (Linux, Chrome OS osv) i et eget vindu på OSX. (Hence navnet "parallels" som Dassen sikter til). Endret 30. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Da har jeg kjøpt age of empires 2 HD på steam. Legg til "herr anfsim" om noen vil ta en runde. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 bare gønn på med bruker navn til steam folkens, så legger jeg dere til så snart jeg kommer meg hjem fra stålholmen hvor jeg jobber! :-) Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Parallels er et program til Mac som gjør at en kan kjøre Windows (Linux, Chrome OS osv) i et eget vindu på OSX. (Hence navnet "parallels" som Dassen sikter til). DOH! Hadde jeg vist det for noen uker siden så hadde jeg spart meg noe lapper.... Men men.... Er ikke noen mester på data. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Første runde på drøye ti år unnagjort og det var helt konge Merket fort at det er lenge siden jeg har spilt det sist, men takket være gode medspillere vant vi til slutt. Merker at nivået noen spiller på er ganske hissig i forhold til hvordan jeg spilte som tiåring eller så. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Du spiller online nå? Ja, vet ikke helt om jeg er så glad i det, mister litt av sjarmen Edit: brukernavn på steam er også Blured, om noen har lyst til å spille online. Endret 30. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Du spiller online nå? Ja, vet ikke helt om jeg er så glad i det, mister litt av sjarmen Ja gjorde det. Merker at det har skjedd ting på spillfronten ja Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Noen lyst på en runde nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå