Gå til innhold

bestilte fifa15 deluxe edition på ps store, fikk ikke med det som var inkludert

superjan87

Anbefalte innlegg

Heisann. Kjøpe deluxe edition av fifa 15 hvor det skulle følge med fifa points, sjeldne drakter og messi låne spiller for 5 kamper. Draktene fikk jeg, men messi og fifa pointsa uteble! Kontaktet ea help og de sa de ikke kunne gjøre noe med det ettersom det ble kjøpt i ps store! Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt Sony og si at du ikke har fått det du har betalt for.

Sony har ingenting med EA å gjøre og kan ikke gjøre noenting, selv om dette ble kjøpt i Store'n så kommer ikke de tingene han har betalt for til rette, dessverre.

Selvfølgelig er dey noe jeg kan gjøre iced, har jo ikke fått det jeg har betalt for!

Nei, du har ikke det. Og om du tror pengegriske EA kommer til å gjøre noe for å hjelpe deg er eg redd du blir skuffa.

Du kan høre med dem på kundeservice livechatten, og er du riktig så heldig så får du 2 gullpakker som kompensasjon for at du har vært så uheldig. Du får det samme standard svaret som alle andre får. "Takk for at du kontakter oss, vi beklager at dette har skjedd, det er ingenting vi kan gjøre nå men her er noen gullpakker som plaster på såret. Takk og velkommen igjen"

Lenke til kommentar

Kontakt Sony og si at du ikke har fått det du har betalt for.

Sony har ingenting med EA å gjøre og kan ikke gjøre noenting, selv om dette ble kjøpt i Store'n så kommer ikke de tingene han har betalt for til rette, dessverre.

Selvfølgelig er dey noe jeg kan gjøre iced, har jo ikke fått det jeg har betalt for!

Nei, du har ikke det. Og om du tror pengegriske EA kommer til å gjøre noe for å hjelpe deg er eg redd du blir skuffa.

Du kan høre med dem på kundeservice livechatten, og er du riktig så heldig så får du 2 gullpakker som kompensasjon for at du har vært så uheldig. Du får det samme standard svaret som alle andre får. "Takk for at du kontakter oss, vi beklager at dette har skjedd, det er ingenting vi kan gjøre nå men her er noen gullpakker som plaster på såret. Takk og velkommen igjen"

Vet ikke hvorvidt dette gjelder salg over nett, men slik business er vel strengt tatt ikke lov i Norge.

Er det slik EA oppleves, så bør vel kanskje et eller annet statlig organ kontaktes slik at de kan utøve litt byråkratisk magi?

Med tanke på at de har et kontor i Norge, så skal man ikke se bort fra at det kan bli fikset.

Electronic Arts Norway AS

Nydalsveien 33,

Gnr 58 bnr 2 i Oslo kommune,

kommunenummer 0301,

Norway

Registered Number: 978595111

Lenke til kommentar

Ja begynner å tro dere har rett! Kan bli vanskligere enn jeg trodde det her! Men når jef skulle logge på fifa ultimate team første gangen så ble det krøll da jeg ikke husket svaret på sikkerhetsspørsmålet, så måtte logge inn på ps3 versionen å bytte sikkerhetsspørsmål. Mulig der problemet ligger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...