Gå til innhold

krystaller på islagt elv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før jeg leste tittelen tenkte jeg - "Det snør, det snør tidelibom".

Men altså iskrystaller.

Jeg merker meg et lyst element akkurat i bildekant nede i høyre hjørnet og ville kutta innafor da slikt lett trekker ufortjent oppmerksomhet. Samtidig ville da litt småtterie øverst til venstre blitt med på lasset.

Ikke lett å treffe helt perfekt med beskjæring her og det er vel også derfor at andre øyne ser det man ikke så under redigering. jeg ser mer småtteri, men lar det bli med dette på et bild jeg tror ville kommet bedre til sin rett med riktig passepartout og ramme.

Roar

Lenke til kommentar

Før jeg leste tittelen tenkte jeg - "Det snør, det snør tidelibom".

Men altså iskrystaller.

Jeg merker meg et lyst element akkurat i bildekant nede i høyre hjørnet og ville kutta innafor da slikt lett trekker ufortjent oppmerksomhet. Samtidig ville da litt småtterie øverst til venstre blitt med på lasset.

Ikke lett å treffe helt perfekt med beskjæring her og det er vel også derfor at andre øyne ser det man ikke så under redigering. jeg ser mer småtteri, men lar det bli med dette på et bild jeg tror ville kommet bedre til sin rett med riktig passepartout og ramme.

Roar

Tusen Takk for tilbakemelding Roar. Ja det er helt klart vanskelig noen ganger å se svakheter i sitt bilde under redigering. Så veldig takknemlig for dine tips og veiledning. Det gir motivasjon og lærdom.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...