dor123 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 er det noen av dere som spiller swg som har et 56k modem,jeg spiller en del AO med mitt modem :nice: og det fungerer fint,så jeg lurte på om det kanskje gikk like bra i swg?foressten får du kjøpt det i butikkene nå? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 er det noen av dere som spiller swg som har et 56k modem,jeg spiller en del AO med mitt modem :nice: og det fungerer fint,så jeg lurte på om det kanskje gikk like bra i swg?foressten får du kjøpt det i butikkene nå? Heisann. Jeg har ikke 56K modem, men jeg kan gi deg et par tips. For det første - serverne til AO står på østkysten av USA. Samme som mange av serverne i SWG. Ergo, det skal ikke være store forskjellen. SOE (utviklerne) har også sagt utallige ganger at man kan klare seg brukbart med et 56K modem. SWG kommer ikke til Norge før 7.November.. Sjekk nettbutikkene. Og - hvis du vil joine Norges største SWG-guild så ta en titt under... Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 ok,takk for et flott svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå