JTT Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Heisann!Jeg skal til utlandet neste semester og trenger da en bærbar pc! (har bare stasjonær nå). Jeg skal bruke den hovedsakelig til Excel, men ser ikke bort i fra et par arenakamper på WoW nå og da. Tenkte å sette en maks grense på 8000. Hvis noen her tilfeldigvis har gått til innkjøp av en pc i denne prisklassen som dere kan anbefale er jeg veldig takknemlig hvis dere sier ifra, er ikke helt oppdatert på pc-fronten at the moment =)Hilsen Jon Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Acer Aspire Nitro VN7-571G 15.6" bærbar PC (sort)Lite minus, er touchpaden, skal du bruke den lite så er PCen perfekt! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 joa den er grei den men hvis du vil ha mest for penga bør du velge en multicom masking. minuset der err at de brråker veldig under belastning. mvh Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Ikke alle bråker mye. Er noen få! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Ikke alle bråker mye. Er noen få! Som ikke bråker JaMVH Lenke til kommentar
JTT Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Takk for svar =) Den Aceren virker meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå