Mr. President™ Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Fin kamp så langt. Flauere å slippe det målet (2-0) enn et selvmål. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Hvorfor spiller Toure fortsatt for Liverpool? Altså ikke førstelaget, men i det hele tatt...? Edit: Sakho og egentlig Endret 29. desember 2014 av wampster Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 DET ER SÅ DEILIG!!!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Faen, der kom jeg i buksa. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Lallana er så deilig. Gi meg skjegget hans. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg fatter ikke at Shelvey fremdeles er på banen. Mannen er jo en vandrende katastrofe. Lenke til kommentar
sector Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 mmmmmmmm nydelig!! Lenke til kommentar
sector Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Et mål til Liverpoll til, så er de foran Swansea på tabellen. Kom igjen!!! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Coutinho er i deilig form for tida! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor spiller Toure fortsatt for Liverpool? Altså ikke førstelaget, men i det hele tatt...? Edit: Sakho og egentlig Toure er en god backup, og Sakho er et klart førstevalg i både en stopperduo og -trio. Hva mener du? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 GAHAHAAHAH Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Ketchupen!Jeg siterer meg selv Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Karma is a bitch! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Shelvey, forever a Liverpool-player. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Coutinho er i deilig form for tida! Helt vill! Toppnivået hans er ekstremt, han må bare holde seg på dette nivået flere kamper. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg fatter ikke at Shelvey fremdeles er på banen. Mannen er jo en vandrende katastrofe. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Balotelli for Sterling nå plz. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor spiller Toure fortsatt for Liverpool? Altså ikke førstelaget, men i det hele tatt...? Edit: Sakho og egentlig Toure er en god backup, og Sakho er et klart førstevalg i både en stopperduo og -trio. Hva mener du? Synes begge to er nervøse rundt/med ball hele tiden. Mange "upressede" feil. Absolutt ikke noe jeg foretrekker å ha på banen. Å ha beholdt Agger fremfor en av dem hadde vært (mye) bedre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor spiller Toure fortsatt for Liverpool? Altså ikke førstelaget, men i det hele tatt...? Edit: Sakho og egentlig Toure er en god backup, og Sakho er et klart førstevalg i både en stopperduo og -trio. Hva mener du? Synes begge to er nervøse rundt/med ball hele tiden. Mange "upressede" feil. Absolutt ikke noe jeg foretrekker å ha på banen. Å ha beholdt Agger fremfor en av dem hadde vært (mye) bedre. Jeg syns Sakho er god, jeg. For min del ser han mye mer klønete ut enn han er. Nå får han forhåpentligvis spilt seg litt varm også. Er en grunn til at han har blitt satt foran Koscielny (som mange på forumet her mener er blant PLs beste stoppere) på landslaget den siste tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå