Gå til innhold

Liverpool v Swansea

Tunky

Anbefalte innlegg

F16KmnD.pngVSuBp7eiM.png

Anfield

29.12.14 - 21:00

TV2 Sport Premium

Nå skal vi i aksjon igjen. Etter å ha sett kveldens resultater MÅ vi vinne.

Mignolet kommer til å starte igjen, etter Jones fikk en skade. Ellers må Skrtel, Gerrard og Balotelli unngå gule kort, da oppsamlingen for 5 gule for suspensjon blir utvidet til 10 etter denne kampen.

Ellers går det rykter (fra Echo) om at Moreno, Manquillo og Can starter.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt irriterende hvordan lagoppstillingen vår blir lekket lenge før kamp hver uke nå i det siste. Lurer på hvem som lekker det til media?

Ang. kampen i dag. Moro med Can fra start. Allikevel, blir vanskelig. Tipper uavgjort.

Lenge før kamp? Har ikke jeg sett, men så tråler jeg ikke etter å finne det heller :p

Lenke til kommentar

Litt irriterende hvordan lagoppstillingen vår blir lekket lenge før kamp hver uke nå i det siste. Lurer på hvem som lekker det til media?

Ang. kampen i dag. Moro med Can fra start. Allikevel, blir vanskelig. Tipper uavgjort.

Lenge før kamp? Har ikke jeg sett, men så tråler jeg ikke etter å finne det heller :p

Jepp. Det ligger ikke ute på Liverpool.no og sånt, men hvis man f.eks følger med på "Lfc transfer speculation" (edit: gruppe på facebook) så har de lagt ut laget flere timer før avspark i noen uker nå.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...