AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hola! Jeg er en 22 år gammel mann som de siste 3-4 årene hatt den gleden av å bli kjent med flere fantastiske kvinnemennesker. Mange av disse jentene har jeg møtt på byen både i hjembyen Oslo, på besøk i Bergen eller på ferie i utlandet. Det siste året har jeg imidlertid merket at flere av disse jentene har slettet meg fra facebook, og dette synes jeg er rart. Jeg synes det er rart av flere årsaker. Det tar som regel lang tid før jentene sletter meg (1/2-2 år). I tillegg har jeg i nesten alle tilfellene enten hatt sex med eller rotet med jentene som sletter meg. Det er også oftest jentene som har lagt til meg på facebook til å begynne med. Som regel har det også alltid vært en god tone mellom meg og jentene sist gang jeg så dem. Det kan også presiseres at dette spesifikt gjelder jenter, det er sjeldent at det er mannlige facebookvenner som sletter meg. Eksempelvis var det tre jenter jeg møtte i Ayia Napa som alle slettet meg. Hun ene hadde jeg sex med, ble lagt til på facebook og deretter slettet etter ca 6 måneder. De to andre rotet jeg med på byen i Ayia Napa, hvorpå begge senere kontakter meg i Norge for å møtes. Jeg forklarer dem at jeg på den tiden hadde fått kjæreste, og dermed ikke kunne møte dem. Ett år senere har begge slettet meg på facebook. Listen fortsetter. Jenten jeg mistet jomfufommen til for mange år siden har slettet meg. En jente jeg rotet med på nyttårsaften i fjor addet meg, slettet meg og addet meg igjen, på samme dag. En uke senere hadde hun slettet meg igjen. Møtte en jente på danskebåten i sommer, vi hadde sex, og to uker senere var jeg slettet. En uke senere addet hun meg på facebook igjen. Noen andre som har opplevd lignende og kan dele sin visdom? Setter spesielt pris på et kvinnelig syn på saken! Setter pris på all konstruktiv og fiendtlig tilbakemelding. Klemz Anonymous poster hash: 80356...f44 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Helt vanlig at en fjerner folk etterhvert som en ikke har no interesse av å holde kontakt med dem lengre da en ikke er venner eller gode nok bekjente. 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg sletter både jenter og gutter med jevne mellomrom om jeg ikke har hatt kontakt med de. Ikke sett eller pratet med en person på et år? Rett ut. Finnes såklart unntak også. 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Kanskje du har en veldig spesiell profil på facebook? Eventuelt så er kvinner flinkere enn menn til å rydde opp profilen sin. (Jeg er håpløs på det sjøl.) Lenke til kommentar
Mistletoe Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Kanskje dem trodde du hadde kjæreste og ga opp? Eller det motsatte?Hvorfor ikke sende dem en melding/ringe dem om du fortsatt er interessert i dem? Endret 28. desember 2014 av Mistletoe Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg har tenkt at det er slik: Gutt med 1000 Facebookvenner: 800 jenter, 200 gutter = En suksessfull alfahann med stor pikk! Cool type! Jente med 1000 Facebookvenner: 800 gutter, 200 jenter = Jævla sædslurpende horefitte! Så har jeg tenkt at jenter sletter gutter for å ha kontroll på ratioen...... Kanskje bare tull, men det er nå en tanke.... 7 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Haha, likte tankegangen din ærligøs! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Helt vanlig at en fjerner folk etterhvert som en ikke har no interesse av å holde kontakt med dem lengre da en ikke er venner eller gode nok bekjente. Jeg sletter både jenter og gutter med jevne mellomrom om jeg ikke har hatt kontakt med de. Ikke sett eller pratet med en person på et år? Rett ut. Finnes såklart unntak også. Dette tenkte jeg faktisk ikke på en gang. Har ikke for vane å slette folk selv, bare ca 1-2 stk som jeg kan huske. Men kan jo være at jenter er litt mer grundige her. Kanskje du har en veldig spesiell profil på facebook? Eventuelt så er kvinner flinkere enn menn til å rydde opp profilen sin. (Jeg er håpløs på det sjøl.) Profilen min er nok veldig vanlig og ordinær. Poster en status kanskje 4-5 ganger i året så det er ikke snakkk om masse facebook-spamming ihvertfall. Kanskje dem trodde du hadde kjæreste og ga opp? Eller det motsatte? Hvorfor ikke sende dem en melding/ringe dem om du fortsatt er interessert i dem? Har tenkt det samme, spesielt da jeg faktisk så at to av jentene hadde fått seg kjæreste. Imidlertid ble jeg slettet lenge etter de faktisk hadde havnet i forhold. Ville kanskje trodd at om dette var grunnen ville jeg blitt slettet bare etter 1-2 måneder. Jeg har tenkt at det er slik: Gutt med 1000 Facebookvenner: 800 jenter, 200 gutter = En suksessfull alfahann med stor pikk! Cool type! Jente med 1000 Facebookvenner: 800 gutter, 200 jenter = Jævla sædslurpende horefitte! Så har jeg tenkt at jenter sletter gutter for å ha kontroll på ratioen...... Kanskje bare tull, men det er nå en tanke.... Meget mulig, men tenker vel at statistisk så vil man ende opp med gjennomsnittlig 50/50 fordeling, dersom en antar like mange jenter som gutter i befolkningen, og at alle ikke er alfa. Anonymous poster hash: 80356...f44 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Profilen min er nok veldig vanlig og ordinær. Poster en status kanskje 4-5 ganger i året så det er ikke snakkk om masse facebook-spamming ihvertfall. Dette kan være grunnen. 4-5 ganger i året er veldig lite. For lite til at folk synes det er interessant å ha deg på vennelisten. Om du liker ting/kommenterer ofte så kan det redde det litt, men det normale er vel i alle fall å publisere et par ganger i måneden minimum. Noen legger jo ut ting hver eneste dag, og det kan vel bli litt mye. Personlig har jeg publisert mellom 1-5 ganger i uken (alt fra status,bilder,linker osv). Nok til at folk liker og kommenterer uten at de blir spammet ned. Har roet seg kraftig i det siste da, og iom at jeg har slettet godt over halvparten av vennene fra lista så er facebooken min lite aktiv. Bruker den hovedsaklig som chat. Morsomt å ha 800-1000 på vennelista som potensielt ser alle de morsomme statusene? Klart, men lettere å ha kontroll over hvem som ser hva når den er nede på 300. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Høres ut som du har en "kjedelig" profil med lite aktivitet, i tillegg til at du har ALLE som venner - dvs. ukritisk til hvem du kjenner osv. Altså en nokså upersonlig oppsamlingsprofil. Sånne fjerner jeg også etter en stund, med mindre det er f. eks samboeren eller faren min som poster veldig lite . Men de har heller ikke "alle" de har møtt som venn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Slutt å ha sex med jentene, så sletter de deg ikke! Anonymous poster hash: 385e7...5c2 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Selv sletter jeg som regel folk jeg ikke har noe kontakt med. Dersom vi aldri hadde noe serlig kontakt sletter jeg dem desto fortere. Har godt under 250 "venner" og har aldri hatt over det, jeg bruker hovedsaklig Facebook som en RSSfeed med chat og gruppefunksjon. 2 Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Fascinerende at halvparten av folka som kommenterer her mener at trådstarters egen venneliste i seg selv er av betydning for om folk vil være Facebookvenn med ham eller ikke. For meg betyr det null, men jeg er visst unormal. Jeg støtter dem som mener det er inaktiv profil, og perifert bekjentskap i utgangspunktet som er årsaken til at du blir fjernet som venn (Når de la deg til så hadde de kanskje håpet at de gjennom Facebook kunne gjenopprette litt kontakt med deg?), men om man skal dømme etter folket her inne så betyr visst hva slags folk du har på vennelista di også minst like mye Endret 30. desember 2014 av Achylles Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hmm. Er det rart jenter ikke vil være "venn" med en rundbrenner på Facebook? 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Er det så rart at man sletter gamle ONS-"venner" når man får seg ny partner? 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Mange rydder opp i vennelistene sine, eller sletter gamle flørter/ONS når de får seg ny partner. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Du høres ut som en løs mannetøs, så det forklarer nok mye. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Når sjansen for å møtes igjen fysisk er minimal til ikke-eksisterende, sletter jeg som regel folk fra facebook, jente eller gutt. Men jeg er litt streng på det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå