Redaksjonen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Se hva du kan vinne i romjulskalenderen i dag.KONKURRANSE: Luke 29 er for deg som liker god lyd Lenke til kommentar
Pixelproof Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Ifølge Sonos sine egne nettsider er ingen alternativ på spørsmål 2 riktige. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Legg merke til at det står «Ca.» så jo ett av alternativene er riktig. Lenke til kommentar
Pixelproof Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Legg merke til at det står «Ca.» så jo ett av alternativene er riktig. La ikke merke til det, da gir det litt mer mening Endret 29. desember 2014 av Pixelproof Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) I følge komplett.no er spm 1 helt på viddene med de alternativene, og ingen 'ca' er å se? "PLAY:1 er ikke bare smart trådløs teknologi. Den leverer også en lydkvalitet som er overraskende i forhold til størrelsen. Med sine tre innebygde digitale forsterkere og fire høyttalerelementer, spiller den buksene av de fleste kompakte iPod-systemene som er å få kjøpt i dag. Og samtidig får du alle de unike Sonos-mulighetene med på kjøpet!" Endret 29. desember 2014 av h0ih0i Lenke til kommentar
TheWollo Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 I følge komplett.no er spm 1 helt på viddene med de alternativene, og ingen 'ca' er å se? "PLAY:1 er ikke bare smart trådløs teknologi. Den leverer også en lydkvalitet som er overraskende i forhold til størrelsen. Med sine tre innebygde digitale forsterkere og fire høyttalerelementer, spiller den buksene av de fleste kompakte iPod-systemene som er å få kjøpt i dag. Og samtidig får du alle de unike Sonos-mulighetene med på kjøpet!" Vell, da tar komplett heilt feil, tre stk er det ikkje. 3 Lenke til kommentar
utuu Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 I følge komplett.no er spm 1 helt på viddene med de alternativene, og ingen 'ca' er å se? "PLAY:1 er ikke bare smart trådløs teknologi. Den leverer også en lydkvalitet som er overraskende i forhold til størrelsen. Med sine tre innebygde digitale forsterkere og fire høyttalerelementer, spiller den buksene av de fleste kompakte iPod-systemene som er å få kjøpt i dag. Og samtidig får du alle de unike Sonos-mulighetene med på kjøpet!" Jeg fant et greit svar på Elkjøp sine sider i det minste 1 Lenke til kommentar
Einar Kristiansen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Spørsmål 2 er et lure spørsmål. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor sjekker dere andre sider, når TEK og Sonos' sider har all infoen? Jeg gir gjerne TEK flere klikk i bytte mot å få delta i konkurranser. ...og dette er for meg en knallfet premie - lykke til alle, og håper at jeg vinner! Dette er en høyttaler jeg har veldig lyst på! 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 I følge komplett.no er spm 1 helt på viddene med de alternativene, og ingen 'ca' er å se? "PLAY:1 er ikke bare smart trådløs teknologi. Den leverer også en lydkvalitet som er overraskende i forhold til størrelsen. Med sine tre innebygde digitale forsterkere og fire høyttalerelementer, spiller den buksene av de fleste kompakte iPod-systemene som er å få kjøpt i dag. Og samtidig får du alle de unike Sonos-mulighetene med på kjøpet!" Om Komplett sier at 2+2=4 og HW.no sin test sier 2+2=5 så er 5 riktig svar. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 I følge komplett.no er spm 1 helt på viddene med de alternativene, og ingen 'ca' er å se? "PLAY:1 er ikke bare smart trådløs teknologi. Den leverer også en lydkvalitet som er overraskende i forhold til størrelsen. Med sine tre innebygde digitale forsterkere og fire høyttalerelementer, spiller den buksene av de fleste kompakte iPod-systemene som er å få kjøpt i dag. Og samtidig får du alle de unike Sonos-mulighetene med på kjøpet!" Om Komplett sier at 2+2=4 og HW.no sin test sier 2+2=5 så er 5 riktig svar. Ah, var ikke klar over at HW hadde en test (eneste som kom opp under tester og artikler i prisguiden var denne julekalender siden.. supert, da forstår jeg at det kanskje var dumt å sjekke komplett for svaret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå