JohnRichard Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei Har satt opp følgende handlekurv: Skal brukes til streaming av NRK, TV2 Sumo, Netflix, HBO Nordic osv, og avspilling av lokalt materiale som BDrip, DVDrip, HDTV mm. Noe jeg har glemt eller burde ha valgt annerledes? PS! Kikket opprinnelig på Komplett sin pakke, men kjipt med bare N-nettverk (https://www.komplett.no/pc-i-deler-intel-nuc-core-i3/811304) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Har samme NUC til samme bruksområde, har ikkje støtt på problemer hittil. Viss du venter skal det komme ny generasjon NUC om ikkje for lenge, men usikker på når den er i salg.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Litt usikker på om jeg trenger den ekstra 2.5" plassen, noen andre grunner til å velge denne NUC-boksen, eller kunne jeg valgt den som er mindre (lavere)? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Takk for info om Broadwell NUC. Kan nok vente til CES 2015 med å bestemme meg. Når kan vi forvente de nye NUC tilgjengelig i norske butikker? Noen som har erfaring med hvor raske Intel er fra presentasjon (CES 2015) til produktet er klar for levering til sluttkunde? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Finne ingen håndfast info ang når NUC 2.0 Broadwell kjem til butikker, bare "2015"... Kunne tenkt meg ein litt kraftig NUC til bruk av streaming av Steam-spill, så blir artig å se kor kraftig neste generasjon intel integrert gpu'er blir. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Ser ut til at det blir ett lite løft på GPU uten at strømforbruk går opp, jeg venter til etter CES med å bestemme meg. Tipper presentasjon av de nye modellene kan være med å presse ned prisen på de gamle om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå