Gå til innhold

Byttet til annen skole

fiskeren873

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går naturbruk Vg1 nå. Jeg må si at jeg rett og slett er skuffet over skolen, etter at jeg byttet fra TIP tidligere i høst. Det er et par vanlige og greie kamerater der, men resten er skikkelige "orginaler" eller folk som ikke har kommet inn på andre linjer. Lærerne er bra til å lære, men liker ikke miljøet. Blir rett og slett plaget, truet og rakket ned på av flere Vg1 og Vg2 elever. Det er i tillegg liten skole med bare 12-13 elever. Jeg trivest ikke i det hele tatt.

Vil fortsette gå på naturbruk, men på en bedre skole. Er det da mulig å bytte til en ny skole om det ikke er fulle plasser? Gjerne i samme fylke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig om det finnes, men naturbruk finnes vel ikke på mange skoler i hvert fylke som regel?

men klart om du ikke trives, finn deg en annen plass :)

Men husk det, at på en sånn plass er det ofte "orginaler"

blir det for ille, kjør dem over med traktoren, eller bruk høygaffel på en trivelig måte ;)

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens :) Andre steder i fylket så vet jeg at det ikke er fullt. Det er i tillegg mer vanlige folk, som tar skolen seriøst også.

Godt å høre :) da er det bare og bytte! men husk det er merkelige mennesker overalt :p hehe....

ser du kaller deg fiskeren i brukernavn, fisker du nydelig fisk som ørret og laks? eller går det i sjøfisk? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...