fiskeren873 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei! Jeg går naturbruk Vg1 nå. Jeg må si at jeg rett og slett er skuffet over skolen, etter at jeg byttet fra TIP tidligere i høst. Det er et par vanlige og greie kamerater der, men resten er skikkelige "orginaler" eller folk som ikke har kommet inn på andre linjer. Lærerne er bra til å lære, men liker ikke miljøet. Blir rett og slett plaget, truet og rakket ned på av flere Vg1 og Vg2 elever. Det er i tillegg liten skole med bare 12-13 elever. Jeg trivest ikke i det hele tatt. Vil fortsette gå på naturbruk, men på en bedre skole. Er det da mulig å bytte til en ny skole om det ikke er fulle plasser? Gjerne i samme fylke. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Det er mulig om det finnes, men naturbruk finnes vel ikke på mange skoler i hvert fylke som regel? men klart om du ikke trives, finn deg en annen plass Men husk det, at på en sånn plass er det ofte "orginaler" blir det for ille, kjør dem over med traktoren, eller bruk høygaffel på en trivelig måte Lykke til Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Naturbruk er en linje for "orginaler", men dessverre ødelegger det for fag-interesserte (som det finnes få av i dette landet) . Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 sant.. men om han vil virkelig gå den linja, bare kjør på! og lær mest mulig, så stikker du, og gjør ditt Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Så lenge det er ledig plass på andre skoler i fylket er det mulig. Hvis ikke kan du jo bytte skole, evt til internat når du søker deg over til vg2 Lenke til kommentar
fiskeren873 Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Takk for svar folkens Andre steder i fylket så vet jeg at det ikke er fullt. Det er i tillegg mer vanlige folk, som tar skolen seriøst også. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Takk for svar folkens Andre steder i fylket så vet jeg at det ikke er fullt. Det er i tillegg mer vanlige folk, som tar skolen seriøst også. Godt å høre da er det bare og bytte! men husk det er merkelige mennesker overalt hehe.... ser du kaller deg fiskeren i brukernavn, fisker du nydelig fisk som ørret og laks? eller går det i sjøfisk? Lenke til kommentar
fiskeren873 Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Hehe, fiskeren-navnet begynte jeg med for 7-8 år siden, og siden har det hvert det navnet Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Hehe okey så ingen fisker altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå