blåmann123 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei! Jeg flyttet ut i september for å ta forkurs til ingeniør et annet sted(er egentlig fra Oslo), og trives stort, men jeg fikk nå vite at de jeg har blitt kjent med skal ikke velge samme linje som meg, og andre skal flytte, de jeg bor i bokollektiv med flytter også til sommeren fordi de er ferdig med studiene. Har venner i Oslo, og trives stort sett okay med familien, og sparer en god del penger på å bo hjemme. Hva synes dere jeg burde gjøre, og hvorfor? Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Dersom du velger å studere i Oslo er det jo greit å bo hjemme, men du får deg jo nye venner dersom du velger å bli der du er.Virker egentlig litt trist å bo hjemme til du er godt opp i 20-årene da.. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Flytt ut og lær å stå på egne ben! 3 Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Vil ikke akkurat si at det er psykisk bra å bo hjemme til du er godt opp i 20-årene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå