Øyvind.L Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Et tre i vinteren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Flott motiv, - treet som er opplyst av sola mot det skyggefulle området i bakgrunnen skaper en fin effekt Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Et flott bilde med fin deling mellom en blå,skyggelagt bakgrunn og den opplyste forgrunn med treet som et fint hovedmotiv.Dette ble bra,Øyvind. Mvh Bjørnar Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Det er et meget flot vinterbillede, i et fint lys. Mvh. John Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Mange takk for kommentarene, Rolf Magne, Bjørnar og John. Vet ikke om det er så lett å se dette her, men på originalen fikk jeg veldig god tegning og skarphet på grenverket. Litt presset format av at treet står i mellom en løe og huset på gården. Takk så meget! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Har visst ikke fått med meg dette herlige vinterbildet her. Lekkert lys og nesten perfekt komponert. Jeg ville hatt ørlite mer luft over linje som går ut nesten i øvre venstre hjørne eller kutta så linja hadde gått rent ut på øvre ramme. Det ville gitt mer spenning i bildet. Ellers helt supert. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Enkelt og smukt..flot med den mørke skygge i baggrunden ..så fik I også lidt vinter vejr...vh Suss Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Et staselig kontrastmotiv der den ene kommer frem fra den store hop. Godt Nytt år også. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Takker for kommentarene: Roar, Sussss og Ingvald. Ønsker et Godt Nytt År Igjen! Øyvind. Litt usikker på om jeg takler alle de fantastiske bildene her inne som pumpes inn dagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg