johndoe144 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Legger man merke til det med en gang hvis det er døde i piksler i skjermen, eller kan det være vanskelig å oppdage? Finnes det noe nedlastbart program som finner evt. døde piksler i skjermen? Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei. Døde pixler kan ikke fjernes med et program. Det er hardwarerelatert. Hadde du hatt døde pixler hadde du sett det. Jeg har sett døde pixler på en skjerm før, de var grønne og de var lett å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Men du kan laste ned program for å finne ut om du har noen døde piksler (som du spør om). Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 LCDtest er et greit program å bruke til å finne døde pixler. Det finner du her: http://www.ekimsw.com/lcdtest/ Lenke til kommentar
Flames Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hvordan oppstår egentlig døde piksler ? Holder meg til crt enda en stund, men jeg bare lurer.. Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Hei. Døde pixler kan ikke fjernes med et program. Det er hardwarerelatert. Hadde du hatt døde pixler hadde du sett det. Jeg har sett døde pixler på en skjerm før, de var grønne og de var lett å se. Jeg vet at det ikke går an å fjerne døde piksler med et program. Jeg spurte om det fantes noe program for å finne evt. døde piksler. Har nå kjørt programmet som atrax tipset om (takk til deg atrax), og fant ingenting. Slår meg derfor til ro med at skjermen min er feilfri. Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ahh, ok. Misforstod Bra du ikke fant noen døde pixler da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå