Budeia Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Ja, for det er viktig å være på god fot med den sterkeste bølla på lekeplassen Det kan man si. Men ingen ønsker å være på den tapende partens side, og disse folkene har ofte blitt fortalt at Lucifer kommer til å vinne. Når de da opplever at Guds kraft er sterkere, innser de at de har blitt løyet for. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Når jeg opplever at guden din er så svak, så innser jeg har blitt løyet for av alle de kristne. Jeg ønsker å være på den riktige siden uavhengig av hvem som taper eller vinner. Nå er det jo beskrevet ganske tydelig at den siden du holder med uansett aldri kommer til å vinne. Endret 8. januar 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Ja, for det er viktig å være på god fot med den sterkeste bølla på lekeplassen Det kan man si. Men ingen ønsker å være på den tapende partens side, og disse folkene har ofte blitt fortalt at Lucifer kommer til å vinne. Når de da opplever at Guds kraft er sterkere, innser de at de har blitt løyet for. Innbilningens kraft er sterkere tenker eg vi sier. Hverken gud eller djevelen finnes, hele historien er rett og slett bare elitens løgner og påfunn for å kontrollere folket. Det er kristne, jøder og muslimer som i tusenvis av år har blitt løyet for, og hjernevasket til å tro på religionen. Alle som tror, både på gud og djevelen, tror på løgner. Endret 8. januar 2015 av Dragavon 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Men hva med alle videoene på youtube? Er de også løgn? De er jo i samsvar med bibelen. 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Men hva med alle videoene på youtube? Er de også løgn? De er jo i samsvar med bibelen. Oh shit! Vi har tatt feil så lenge Abigor. Best å bekjenne våre synder å godta dette hellige budskap. Eller ikke.. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Men hva med alle videoene på youtube? Er de også løgn? De er jo i samsvar med bibelen. Eller hva med alle videoene på youtube som er i samsvar med andre religioner? Dette blir vanskelig. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Det blir veldig enkelt hvis du på forhånd bestemmer deg for å forkaste alt som ikke støtter din egen religion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå