AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen har drage på damene,andre har intelligens,noen er bra i sport. men for meg virker det som om jeg ikke har en dritt som kvalitet. Er jeg den eneste som føler det slik? Anonymous poster hash: aea24...7a8 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Du har selvinnsikt.Neida.Kanskje du bare ikke har funnet det du er god på ennå! Om du er snill, og bruker tid og energi på å glede andre, så har du bedre egenskaper enn mesteparten av guttene jeg har møtt. Det er gratis å glede andre, og det føles godt! Endret 28. desember 2014 av KinderLinda 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 There's no such thing as a perfect screw-up. Det er også mulig at du har et lite bekreftelsesbias. Hver gang du ser noen som er vellykket i noe, så legger du merke til det. Du legger kanskje ikke merke til det når det er noen som ikke stikker seg ut på noen sånn måte. Selv må jeg innrømme at jeg både har intelligens, er god i idrett, drar greit med damer og ikke minst er meget beskjeden. Så jeg kjenner meg ikke helt igjen. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Nei. Det er du ikke. Det virker som om du forveksler det å være "Inn" med kvalitet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Ikke alle har noe, men alle kan ha noe. Folk blir ikke født med de kvalitetene du trekker fram. Vil du ha draget på damene? Ta vare på utseendet ditt og øv på å sjarmere dem. Vil du bli intelligent? Les, forstå og tenk. Vil du bli god i en sport? Tren i den sporten. Man kan også nevne at man har noe som kalles glorieeffekten. Den går ut på at en positiv oppfatning av én egenskap påvirker oppfatningen av andre egenskaper ved den samme personen. Selv må jeg innrømme at jeg både har intelligens, er god i idrett, drar greit med damer og ikke minst er meget beskjeden. Så jeg kjenner meg ikke helt igjen. Endret 28. desember 2014 av Zarac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå