Martinee Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Heihei, jeg er da en student som er på utkikk etter ny, sterk pc til en relativt lav pris siden jeg da har litt stramt budsjett. Jeg bruker pc til som regel gaming (League Of Legends), og jeg har også ofte mange programmer oppe samtidig som Spotify, Skype, Chrome osv. Vil gjerne ha en med en god prosessor, og en relativt stor skjerm hadde heller ikke vært dumt (17,3 tommer) Har også sett på en pc fra Acer som jeg er litt interessert i, så hadde vært glad om dere kunne konkludert med om det er en bra "gaming" pc for pengene den koster. http://cdon.no/elektronikk/acer/acer-aspire-es1-711-c3za-17-3-n2940-8gb-500gb-uma-win8-1-p29210146 Setter pris på alle svar, takk Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Det er absolutt ikke en god gaming pc. Hva er ditt budsjett? Lenke til kommentar
Martinee Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Det er absolutt ikke en god gaming pc. Hva er ditt budsjett? Det ligger vel på rundt 4000 kr Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 For 4000 kr får du kun crap, synd å si det. Mtp prisen på Acer maskinen så synes jeg det dog ser ut som god verdi for pengene. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) For gaming på budsjett får du mye meir for penga med stasjonær, uten tvil. Gaming-bærbare er ofte dyre. Viss du basere et stasjonært oppsett rundt et GTX 750 Ti/ R9 270, så kan du få bra ytelse for prisen, men blir nok høgare enn 4k. Endret 28. desember 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) H*n er en student! Det sier seg selv at h*n trenger en laptop Mvh Endret 29. desember 2014 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
IvarDuden Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATL50DB172/toshiba-satellite-l50d-b-172-15-6-barbar-pc-sort?scid=Pricecomparison2989 dette er vel et bra kjøp til lettere gaming og skole da det også er 250gb ssd. Så ville jeg slått til, Hvis det var noe sånn du var ute etter Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Han er en student! Det sier seg selv at han trenger en laptop Mvh TS er dame, ikke mann. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Martie, i den prisklassen får du grafikkløsningen Intel HD 4400. Det er raskt nok til å spille League of Legends flytende på medium med "Shadows" skrudd av. Da vil en modell fra Toshiba med vanlig HD, Intel Pentium N3540 (quad core, tilsvarer svakeste i3) og 128GB SSD være et godt kjøp til 3995. Om du ønsker noe som kan spille mer krevende spill, i tillegg til å ha høyere byggekvalitet slik at maskinen varer lengre, vil Asus ha en fin modell med Core i5 og GT 840M grafikk til 5299. Jeg anbefaler sistnevnte, men om budsjettet må holdes, så er Toshiba beste valg. 2 Lenke til kommentar
Martinee Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Martie, i den prisklassen får du grafikkløsningen Intel HD 4400. Det er raskt nok til å spille League of Legends flytende på medium med "Shadows" skrudd av. Da vil en modell fra Toshiba med vanlig HD, Intel Pentium N3540 (quad core, tilsvarer svakeste i3) og 128GB SSD være et godt kjøp til 3995. Om du ønsker noe som kan spille mer krevende spill, i tillegg til å ha høyere byggekvalitet slik at maskinen varer lengre, vil Asus ha en fin modell med Core i5 og GT 840M grafikk til 5299. Jeg anbefaler sistnevnte, men om budsjettet må holdes, så er Toshiba beste valg. Dette så jo veldig bra ut, takk skal du ha! Takk til alle dere andre og som har svart Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Martie, i den prisklassen får du grafikkløsningen Intel HD 4400. Det er raskt nok til å spille League of Legends flytende på medium med "Shadows" skrudd av. Da vil en modell fra Toshiba med vanlig HD, Intel Pentium N3540 (quad core, tilsvarer svakeste i3) og 128GB SSD være et godt kjøp til 3995. Om du ønsker noe som kan spille mer krevende spill, i tillegg til å ha høyere byggekvalitet slik at maskinen varer lengre, vil Asus ha en fin modell med Core i5 og GT 840M grafikk til 5299. Jeg anbefaler sistnevnte, men om budsjettet må holdes, så er Toshiba beste valg. Dette så jo veldig bra ut, takk skal du ha! Takk til alle dere andre og som har svart Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå