Postkassestativ Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Har omsider montert dabantenne i nybilen, men ble skuffet over signalkvaliteten. Før kunne jeg høre på dab over alt, men nå forsvinner signalet for vær minste hindring. Det er en zafira 2003 med varmereflekterende frontrute. Tenkte på å montere antenna i ett av bakvinduene, men de er sotet orginalt. Vet ikke om det har noe å si. Har ett lite vindu mellom framdørene og frontruta, men lurer på om det blir bra nok mottak på et så lite område. Gidder egentlig ikke å demontere all plastikken over dørstokken for å legge kabelen den veien heller. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, har dårlig erfaring med antenne i frontrute. Bruk eksisterende FM antenne og kjøpe en DAB + FM splitter. Jeg fant på ebay under moms-grense. Fungere veldig bra. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Link? Min bil er så sær at selv merkeverkstedet ikke finner DAB-kit. Hva er din erfaring med montering osv? Flott hvis den har blåtann også. Endret 28. desember 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Har brukt glassantenne i 3 år snart. Aldri hatt problemer med signalet noen plasser. Må vel prøve å få flytta antenna til et vanligt vindu først da. Hvis ikke det blir bedre så blir antennespitter det neste Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Ok, jeg hadde en Pioneer med medfølgende glassantenne i fronten på 98 A3. (Nøyaktig etter instruksjon). Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Fikk flytta antenna i dag. Utrolig nok så var ledningen for kort.... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 http://www.ebay.com/itm/SPLITTER-AERIAL-ADAPTOR-AM-FM-TO-DAB-DAB-DMB-A-COMPATIBLE-RADIO-CONVERTER-CAR-/400460376065?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d3d4c6801 Kommer under den nye grensa for moms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå