Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kamptråd: West Ham vs Arsenal

Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

West Ham pissa på oss til vi fikk straffe på tampen av første. Så får vi en til og er ufortjent i ledelsen 0-2 halvveis. I andre er vi bedre og skaper masse. West Ham står høyt og tilslutt får de redusert. Ti min før slutt kommer første byttene og Wenger gjør alt han kan for å prøve å forsvare oss til seier. Det går, men det er på hengende håret spør du meg.

Ingen GOD kamp, men en ok andreomgang frem til de får målet sitt. Hadde aldri holdt til tre poeng mot bedre lag.

Lenke til kommentar

Jøss, løp Carrol fortere enn Alexis i sluttminuttene av kampen? Rart det der.

Deilig å våkne til seier. God søvn og seier er alltid godt. Hvem spilte bra osv?

Alexis er faktisk ikke så kjapp. Hvor mange ganger ser man han komme på en kontring alene med ball uten å bli tatt igjen av forsvarerne? Nesten aldri. Han må stoppe opp for å vente på "backup" slik som Giroud må.

Lenke til kommentar

Deilig å våkne til seier. God søvn og seier er alltid godt. Hvem spilte bra osv?

Alexis er faktisk ikke så kjapp. Hvor mange ganger ser man han komme på en kontring alene med ball uten å bli tatt igjen av forsvarerne? Nesten aldri. Han må stoppe opp for å vente på "backup" slik som Giroud må.

Alexis er ikke like kjapp med ball. Men uten ball tviler jeg på at Carrol er kjappere enn han. Med mindre Alexis har løpt i 180+ minutter i løpet av 48 timer, som han hadde gjort før den situasjonen.

Lenke til kommentar

Alexis er ikke like kjapp med ball. Men uten ball tviler jeg på at Carrol er kjappere enn han. Med mindre Alexis har løpt i 180+ minutter i løpet av 48 timer, som han hadde gjort før den situasjonen.

Er hvertfall ikke første gangen jeg ser at Alexis blir løpt ifra, både med og uten ball. Det er jo heller ikke så utenkelig at Carrol springer fortere mtp. de lange føttene sine..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...