Gå til innhold

Kamptråd: West Ham vs Arsenal

Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1-2 slutt.

Litt ufortjent seier selv om vi spiller mye bedre i andre. WH hadde mer enn nok sjanser til å sikre U, men vi hadde også sjanser til å punktere.

U hadde vært riktig resultat basert på spillet og sjansene.

Digg med Kos tilbake. Han var god i dag.

Unngår vi tap mot Soton på torsdag så er topp 4 mulig.

Lenke til kommentar

Viktig seier i en vanskelig bortekamp. Forventet det skulle bli vanskelig og synes Arsenal gjennomførte en god kamp alt i alt.

Tar vi Southampton også nå så ser det i hvertfall ut som vi er i rute på en CL plass, og med overkommelig avstand til 3 plassen.

3 poeng til United nå. Ikke heeeeelt umulig, men da må vi ha en langt sterkere andre halvdel av sesongen enn første. Men, vi har et langt vanskeligere kampprogram. City borte, United borte, Soton borte, Tottenham borte.

Lenke til kommentar

Viktig seier i en vanskelig bortekamp. Forventet det skulle bli vanskelig og synes Arsenal gjennomførte en god kamp alt i alt.

Tar vi Southampton også nå så ser det i hvertfall ut som vi er i rute på en CL plass, og med overkommelig avstand til 3 plassen.

3 poeng til United nå. Ikke heeeeelt umulig, men da må vi ha en langt sterkere andre halvdel av sesongen enn første. Men, vi har et langt vanskeligere kampprogram. City borte, United borte, Soton borte, Tottenham borte.

United - Arsenal er jo automatisk 3 poeng til oss så egentlig er vi foran med 6 poeng.

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

United - Arsenal er jo automatisk 3 poeng til oss så egentlig er vi foran med 6 poeng.

Ja, det er korrekt. Vi taper også mot City borte. Så er de to andre kampene umulig å spå. Tipper 1 tap, 1 U

Lenke til kommentar

Wenger provoserer meg noe enormt. At han fortsatt ikke ser at de defensive byttene gjør det verre for oss er fullstendig beyond me...

Når han ikke gjorde defensive bytter mistet vi jo kamp etter kamp i sluttminuttene, kontra nå når vi faktisk holder ledelsen helt inn.

Jeg er enig i at det ikke akkurat gjør oss gnistrende forover på banen, men så langt har det funka til å tette igjen og sikre de 3 poengene.

Lenke til kommentar

Vi parkerer bussen og det synes jeg er helt greit!

I rettet til deg nødvendigvis, men det er greit at vi parkerer bussen, men ikke Chelsea f.eks?

Nei, den traff ikke meg akkurat. Jeg synes det er en grei strategi for å drepe kampen når vi har 3 poeng i hånda. Vi har også blitt flinkere til å være kyniske og hale ut tiden. Dog, ønsket jeg å se poldi i dag..

Lenke til kommentar

Problemer er jo at vi dreper ikke kampen. De kunne scoret flere mål på slutten, for vi klarer ikke forsvare oss skikkelig. Blir ikke enklere når vi har seks i den bakre rekken heller.

Vi øver sikkert på dette. Hjelper ikke akkurat at vi har nesten ingen over 1.80 og som er rask..slik som chelsea f.eks

Lenke til kommentar

Problemer er jo at vi dreper ikke kampen. De kunne scoret flere mål på slutten, for vi klarer ikke forsvare oss skikkelig. Blir ikke enklere når vi har seks i den bakre rekken heller.

Vi øver sikkert på dette. Hjelper ikke akkurat at vi har nesten ingen over 1.80 og som er rask..slik som chelsea f.eks

....eller slik vi hadde på Bergkamps/Henrys tid! Ahh, 1.90 høye spillere som også er raske og tekniske :thumbup:

Lenke til kommentar

Vi parkerer bussen og det synes jeg er helt greit!

I rettet til deg nødvendigvis, men det er greit at vi parkerer bussen, men ikke Chelsea f.eks?

Men vi parkerer ikke bussen med en gang kampen starter, slik som Chelsea ofte har gjordt i vanskelige bortekamper. Selv mener jeg at vi ikke burde parkert bussen helt i dag slik vi gjorde, og satt inn Walcott etter en time, så han får spilt litt. Parkere bussen kan vi gjøre når vi leder med minst to mål, det er under ti minutter igjen og vi evt. har fått en spiller utvist, slik som mot Galatasaray.

Lenke til kommentar

Vi burde bli bekymret om Wenger begynner å gjøre deffensive bytter i 2. omgangen.. Vi har sett hvordan det går når Wenger bare skal vente tiden ut istedet for å kjøre på offensivt.

Og hva gjorde Wenger? Prøve å drepe kampen med kun 1 måls ledelse med et av det verste forsvaret i PL. Det er ren gambling det Wenger holder på med, for det kunne fort ha gått til helvette idag også.. Istedet for å ta ut våre offensive styrker og sende inn Gibbs og Chambers burde han bare satt inn Poldi eller Campbell for å jakte en 1-3 ledelse.

Endret av Adrax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...