_THX_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 F***, en død piksel midt på skjermen som blinker rødt..... det var det første som flashet meg da jeg startet 6600 for første gang.... Hva skal jeg gjøre? jeg kjøpte den på Nokia Store på Byporten.... i dag. Har jeg ikke da rett på en ny? Eller hvilke rettigheter har jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 en fabrikasjonsfeil.. mener at det skal dekkes av garanti. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja, jeg håper det, for å si det sånn! når man kjøper noe til 5500,- , så er det ikke greit at det skal være en død piksel på skjermen! skal kreve NY i morra Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Trenger ikke være fabrikasjons feil. Kan godt hende at den "døde" etter at den ble lagd. Tviler på at du får ny. Har forresten ingen døde pixler på min. Ikke som jeg kan se hvertfall. Men er irriterendes, selv med bare en. Husker jeg hadde en død en på min Qtek. Irriterte meg kraftig! Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Vel "etter" at den ble lagd? jeg starta 6600 for første gang etter at den kom fersk fra fabrikken, og du kaller det for "trenger ikke være fabrikasjonsfeil".... NEI, men da må du fortelle meg hva det er da! Har 1 som blinker rødt hele tida MIDT i synsfeltet....UTROLIG plagsomt Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Vel "etter" at den ble lagd? jeg starta 6600 for første gang etter at den kom fersk fra fabrikken, og du kaller det for "trenger ikke være fabrikasjonsfeil".... NEI, men da må du fortelle meg hva det er da! Har 1 som blinker rødt hele tida MIDT i synsfeltet....UTROLIG plagsomt Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Trenger ikke være fabrikasjons feil. Kan godt hende at den "døde" etter at den ble lagd.Tviler på at du får ny. Har forresten ingen døde pixler på min. Ikke som jeg kan se hvertfall. Men er irriterendes, selv med bare en. Husker jeg hadde en død en på min Qtek. Irriterte meg kraftig! Hva er dette for noe tull du babler om!!! Seff får han ny...det kan jeg nesten garantere. Mobilen har vært på markede i en uke og hva Nokia ikke trenger er dårlig PR ang dårlig skjermer. Håper dette bare er en tilfeldighet. AKIRA Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Så klart kan ha blitt ødelagt selvom den ikke har vært i bruk før. Er fullt mulig det. Derfor jeg sa at det ikke nødvendigvis er fabrikasjonsfeil. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Trenger ikke være fabrikasjons feil. Kan godt hende at den "døde" etter at den ble lagd.Tviler på at du får ny. Har forresten ingen døde pixler på min. Ikke som jeg kan se hvertfall. Men er irriterendes, selv med bare en. Husker jeg hadde en død en på min Qtek. Irriterte meg kraftig! Hva er dette for noe tull du babler om!!! Seff får han ny...det kan jeg nesten garantere. Mobilen har vært på markede i en uke og hva Nokia ikke trenger er dårlig PR ang dårlig skjermer. Håper dette bare er en tilfeldighet. AKIRA Ro ned litt da. Er ikke ute etter bråk jeg. Jeg sa ikke at han FÅR IKKE NY. Men jeg sa at jeg tviler på det og det betyr at han kan få ny og kanskje ikke. Lenke til kommentar
y_not Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dette er nok noe som blir sett på som DOA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 per definisjon er det fabrikasjonsfeil. kjøpsloven sier at hvis en mobiltelefon har en skade (ikke direkte forårsaket av brukern) innen et år er det fabrikasjonsfeil. stemmer ikke det da? Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 I morgen så skal jeg ringe og snakke med Nokia Store, og garantert dra inn til oslo. Håper de er hyggelige og forståelsesfulle! Det er forresten 2 døde piksler som er UTROLIG irriterende *FÅ NY 6600* Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det er kjipt. Telefonen koster jo en del også. Håper du får en ny da. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 jeg har også en død pixel... men noe hardware feil er det ikke... den er nemlig bare død, og blinker blått, når jeg er i fullskjermsapplikasjoner som spill og sånt? noen som vet what to do? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Er de døde pixlene så tydelige selvom det bare er en som er død?? Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 JA, de blinker hele tida....utrolig irriterende.... har 2 stykker ... en som blinker rødt og den andre blått..... helt "prima" liksom *takker, blir en spennende og slitsom morgendag* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nokia... aldri problemfritt... De stresser vettet av seg om å levere noe ut for som faan... Har en stygg feeling på at jeg tar en E-700 jeg... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 min døde pixel er ikke så irriterende... den er der bare til tider, under loading og sånt... men rart likevel.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nokia... aldri problemfritt... De stresser vettet av seg om å levere noe ut for som faan... Har en stygg feeling på at jeg tar en E-700 jeg... Greit, Nokia er ikke problemfritt, men la oss huske at det skjer på andre telefoner også. Når det gjelder topic, selfølgelig får du ny, det er ikke noe tvil om det. Altså, jeg sier ikke at forhandlere ikke kan være sleipe, men viss de forteller deg at du har klart å ødelegge èn - og bare èn - piksel, på den skjermen, ja da har de noe feil skrudd sammen i hodet deres :-) Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Det var 0 stress å få bytta 6600 pga 2 døde piksler, jeg fikk en splitter ny en, og den er helt feilfri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå