herzeleid Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 The witcher 3 og MGS5 er de jeg ser mest frem til. Ellers er det dessverre ikke så mye for min del. 1 Lenke til kommentar
FlaminWimp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Assetto Corsa DLCen med laserscannet nordsløyfe Endret 1. januar 2015 av FlaminWimp Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det er mye å glede seg til. Her er noe av spillene jeg kommer på i farten. Dying Light Grand Theft Auto V (PC) Evolve The Order 1886 Project Cars Battlefield Hardline The Witcher 3 Batman Arkham Night Rise of The Tomb Raider Mad Max Metal Gear Solid V Quantum Break Rainbow Six: Siege The Division Uncharted 4 H1Z1 Until Dawn Just Cause 3 Axiom Verge Kings Quest Grim Fandango Remastered Phew...det er mer. Men det er ikke manko på spill jeg gleder meg til i 2015 ihvertfall Ha et godt nytt spill år folkens! Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Er vel en del jeg ser frem til, kan slenge på noen av de her selv om de er nevnt: -The Witcher 3 -Evolve -Batman: Arkham Knight -Dying Light -Gta5 (pc) Ellers er backloggen lang som ett vondt år både på pc og ps4, og attpåtil klødde det så veldig i fingrene etter å spille Bayonetta2 at jeg faktisk nettopp bestilte meg en Wii U. Kan heldigvis unnskylde meg med at den har flere gode titler jeg kan skaffe etterhvert... EDIT: Er vel også meningen at Star Wars Battlefront 3 skal komme mot slutten av året, og det er vel også ett spill jeg virkelig ser frem til. Endret 2. januar 2015 av NrNine Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Spill jeg ser frem til: - Fifa 16 - Heros of hte storm - Evolve - Star Wars Battlefront - Fable legends - Uncharted 4 Spill jeg hadde håpet på: - Crash Bandicoot - Crash bandicoot team racing - Spyro the dragon - Ratchet and clank - Bedre pokemon spill til konsoll - Abe Den siste lista er nok mer ren ønsketenking fra min side, hvertfall med Crash og Spyro som Activision bruker som brikker i "craplanders". Hadde bare Sony kjøpt tilbake rettighetene hadde jeg hoppa i taket Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Håper at planene om et pokemon universe (MMO) til konsoll blir realitet. Vet ikke om det er aktuelt i det hele tatt, men det har gått rykter om at det kommer et Pokemon Universe. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Ser ikke frem til så mye spill i år enda, utenom Cities Skyline til PC som ser helt rått ut Endret 10. januar 2015 av Iceman22 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 The witcher 3 og MGS5 er de jeg ser mest frem til. Ellers er det dessverre ikke så mye for min del. Som om det ikkje er nok? Har ikkje likt gaming the siste åra, men di to skal spilles Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 The witcher 3 og MGS5 er de jeg ser mest frem til. Ellers er det dessverre ikke så mye for min del. Som om det ikkje er nok? Har ikkje likt gaming the siste åra, men di to skal spilles Ja du sier noe, ikke noen spill jeg har sett like mye frem til i året som var så skal egentlig ikke klage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå