Persund12 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hadde satt veldig pris på om dere svarte på denne undersøkelsen, bare trykk på lenken å svar på spørsmålet, det tar mindre enn 30 sekunder! https://uk.toluna.com/polls/3605760/Hvilket-av-disse-påstandene-beskriver-best-hvorfor-du Lenke til kommentar
Persund12 Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Beklager, hvor lang tid det tar er desverre feil.. Visste ikke at du måtte lage bruker, det tar derfor litt mer enn 30sek. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Tipper du mister en vesentlig del stemmer på at en må lage bruker, finn en bedre side. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg bruker ikke refleks fordi det allerede sitter et par montert på bilen, samt at svarte klær står til øynene mine når jeg blir sint Lenke til kommentar
Persund12 Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Prøv Google Forms. Bedre med Toluna, der får du mer informasjon om svarene, (aldersgruppe, kjønn, osv..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå