Gå til innhold

Kan jeg starte? (håndball)

Hele

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har gjennom flere år hatt et ønske om å starte med håndball. Tingen er at jeg ikke har tatt den muligheten til å gå så langt at jeg har fått startet. Grunnen til at jeg ikke har fått mulighet til det er fordi jeg også driver aktivt med hest og i tillegg har skole på siden.

Nå ser jeg at fristelsen har blitt for stor og jeg har veldig lyst til å teste ut håndball og se om det er noe for meg!

Jeg skjønner at det vil kreve mye av meg og både holde på med hest, håndball og skole(men om jeg blir flinkere til å bruke fritiden på skolen til skolearbeid, tar vekk timene på dagen med pc og tv titting, så mener jeg det kan gå opp).

Både broren min og moren min har begge drevet med håndball. Jeg er 18 år og lurer derfor på om det er for sent for meg å prøve det ut(og komme inn på et lag)?

Høres det helt umulig ut eller tror dere det kan gå?

Jeg er bare ute etter litt tanker, meninger og råd?

Det hadde iallefall som sagt vært morsomt å se om håndball er noe jeg kan like og kanskje forsette med i høyere grad.

MVH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å drive på med mange aktiviteter kan jo være ganske slitsomt etterhvert, men du vil kanskje og få mulighet til å finne ut hva du liker best om du prøver litt forskjellig. Det finnes vel lag for nybegynnere du kan prøve deg et par ganger på, før du begynner helt seriøst å gå på det. Hvis du føler du ikke får tid til skolearbeid og andre ting du skal gjøre, er det jo ikke værre enn at du slutter med noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...