AKIRAx77 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja..her sitter jeg da en fredags kveld og diller med PCen min og ser litt på TV...og hva ser jeg da jeg flikker over på NRK!!....joda...dogystyle i toern opp mot bil panseret..to gutter. Som det ikke er noe galt i.... ...bare litt morsomt å se det på gode gamle trauste stats kanalen NRK!!! Og ikke brukte han kondomer engang!! Det er bad!! AKIRA Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Som det ikke er noe galt i....? Det er vel ikke normalt å høre om en "mann" at han derre har det vøri folk i Lenke til kommentar
Neo Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Udigg! Blåser i hvor langt "verden har kommet". Fortsatt udigg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 To gutter som har intim fysisk kontakt synes jeg ikke er morosamt i det hele tatt! Æsj! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Nå synes jeg ikke vi skal være homofober. Og det er ikke poenge mitt her heller..men heller at en STATS kanal...som engang sikkert hadde tilknyttninger til kirken...har kommet langt...jeg mener det er positivt. Det viser progresjon og et bredt synn og tolleranse. Sånt synes jeg er bra fra en TV kanal som drives av staten. AKIRA Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hahahaha!! Så morsomt! (not) Lenke til kommentar
pekle Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nå synes jeg ikke vi skal være homofober. Og det er ikke poenge mitt her heller..men heller at en STATS kanal...som engang sikkert hadde tilknyttninger til kirken...har kommet langt...jeg mener det er positivt. Det viser progresjon og et bredt synn og tolleranse. Sånt synes jeg er bra fra en TV kanal som drives av staten. AKIRA No har vel ikkje NRK hatt veldig sterke band til kyrkja nokon gong, meir til Arbeidarpartiet (som heller ikkje er spesielt hellige). Alle kringkastingssjefar tilogmed Førde var rekruttert frå dei indre krinsar av AP. Når det er sagt så vil eg seie at på mange måtar er statskanalane (NRK, SVT og spesielt BBC) modigare enn dei kommersielle. Dette fordi dei ikkje treng å ta omsyn til annonsørar, og generelt har mindre å tape. Faktisk skulle det berre mangle om ikkje statskanalane utfordra trongsynet litt. Eller ta td. dette med playback under direktesendingar. For nokre år sidan hadde TV2 ei direktesending frå ein plass i Oslo med band og greier. Men bandet vart nekta å spele live, med det resultat at trommeslagaren tok opp Dagbaldet og las i det midt under låta. NRK er mykje meir villige til å ta sjansen på 'ordentleg' speling (dersom artisten er i stand til det da). Trur og det blir ei stund til vi får sjå Sansenes rike på Tv2, som NRK sendte i 2002. Og på radiosida har spesielt NRK P3 (det starta vel med Nils Heldal) fronta sterke meiningar, ved td. å nekte å spele ting dei meinte ikkje heldt mål (den siste var vel Lene Nystrøm). Kommersielle radiostasjonar ville neppe gå til åtak på den måten. NRK har også vel fleire høve sendt musikkvideoar som MTV har nekta å sende. Men NRK har og sine svin på skogen ved td. å ta antikrigsfilmar av plakaten rett før Golf-krigen starta av frykt for reaksjonar. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har ikke noe imot homofile. De lager mye bra. Uten dem hadde vi ikke hatt Homsepatruljen på tv3. Jeg bryr meg ikke om folk liker andre menn eller om de liker kveiter, men de trenger ikke å rævpule på offentlig tv fordi. Det gjør ikke heterofile heller. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Haha! "kveiter". Skal jeg og begynne å si, kveiter er best! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det er så ekkelt at det nesten er morsomt. Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det var vel i serien "seks fot under" at scenen dukket opp. Ettersom det er ein svært god serie, så skal eg no takle litt intime scener mellom skinkeryttere. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Haha! "kveiter". Skal jeg og begynne å si, kveiter er best! Hehe! Kveiter er bra, ja! :nice: Men du må passe på at i entall så heter det ikke "ei kveite", men "ei kveit" (med litt nord-trøndersk schwung). Men du sier jo kukk i stedet for kuk og da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå