Gjest medlem-169651 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Ser ofte reklame for Pace barberblader, og man kan få gratis prøvepakke (pluss porto), men er det noe tess? I Norge får man jo bare kjøpt Gillette, så jeg er positiv til andre produsenter, men før jeg melder meg på noe abonnement, vil jeg gjerne vite om det er noe bra? Eller er det bare skrot? Noen som har prøvd dem? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Kjøp deg en skikkelig enbladshøvel. http://skjegg.no/ eller http://www.barbershop.no/ Mye bedre resultat enn dritten fra Gilette og sinnsvakt mye billigere i lengden. Hvis du er skikkelig gira så kan du prøve kniv også, men da er det litt mer å sette seg inn i som hvordan holde kniven skarp. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Kjøp deg en skikkelig enbladshøvel. http://skjegg.no/ eller http://www.barbershop.no/ Mye bedre resultat enn dritten fra Gilette og sinnsvakt mye billigere i lengden. Hvis du er skikkelig gira så kan du prøve kniv også, men da er det litt mer å sette seg inn i som hvordan holde kniven skarp. Helt enig, betaler mellom 1-2 kr per blad og de er så sykt mye bedre en gilette tullet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Er ikke gira i det hele tatt. Barbere meg er noe jeg må en gang iblant, og gidder ikke legge så mye tid og krefter i det egentlig. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Er ikke gira i det hele tatt. Barbere meg er noe jeg må en gang iblant, og gidder ikke legge så mye tid og krefter i det egentlig. Det krever verken mer tid eller krefter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Men det krever at jeg spytter inn en hel del kroner for noe jeg ikke vet om jeg vil like. Om det viser seg at jeg ikke likte den er det surt å sitte igjen med en høvel til 8-900 kr. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Men det krever at jeg spytter inn en hel del kroner for noe jeg ikke vet om jeg vil like. Om det viser seg at jeg ikke likte den er det surt å sitte igjen med en høvel til 8-900 kr. Gå for en rimeligere høvel til å starte med da, finner mye billig om man søker utenfor Norge:) Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Men jeg vil bare vite om Pace er noe tess jeg. Ikke bestille noe helt annet fra utlandet eller fra Norge. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Du får et mye bedre barberingsresultat med en 1bladshøvel så bortkasta får det ikke blitt. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 La mannen være i fred! Svar han heller på det han spør om ;P Husker jeg leste noen tester som sammenlignet høvler med flerblader, og pace 6 kom ikke bra ut. Bruker du flerblader, hold deg til gillette, the best a man can get. 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Flerbladshøvler suger sammenlignet med tradisjonelle høvler og jeg kan ikke se at den opplysningen ikke er relevant. Hvis han barberer seg jevnlig så vil dette spare seg inn på noen mnd. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Flerbladshøvler suger sammenlignet med tradisjonelle høvler og jeg kan ikke se at den opplysningen ikke er relevant. Hvis han barberer seg jevnlig så vil dette spare seg inn på noen mnd. Jeg er enig med deg, men nå handler det om å svare på det han spør om. Hvis han lurte på hvordan flerbladshøvler er sammenlignet med tradisjonelle høvler, hadde overskriften vært noe helt annet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå