Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 From an old Man's Sandbox 1345 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Her slåss spetten og bilderamma om oppmerksomheten. Lys-lenka gir oss et hint til kalenderen, - et av dine beste i "popart-kategorien" ! Gledelig Jul! -bjarte. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Kjempekult bilde Roar! Farger og alt gir en kul fotografisk opplevelse! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Synes du får mye ut av mangt Roar. Dette ble jo riktig bra. Men som Bjarte nevner tar ramma (fargevalget) kanskje litt for mye av oppmerksomheten ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, Roar. Jeg er imponert, - "hvor tar'u det fra ?" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, Roar. Ja, her har du servert hele "Twistpåsan" i fanget på flaggspetten, men så er det jo tross alt jul. Da skal alle ha det litt ekstra godt Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, Roar. Jeg er imponert, - "hvor tar'u det fra ?" ! Vennlig hilsen Albert. Det er bare å leke i Photoshop, Albert. Men man bør kanskje ha noen års erfaringer om hva man kan få ut av de forskjellige filtre - og ikke minst kombinasjon av flere. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, Roar. Ja, her har du servert hele "Twistpåsan" i fanget på flaggspetten, men så er det jo tross alt jul. Da skal alle ha det litt ekstra godt Mvh Lisbeth. Jeg har bare knipsa. Julegodtet sto andre for. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Se her ja ? artig å leke seg litt. Du har på denne måten inspirert meg også til å leke litt mer med redigering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg