AKIRAx77 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har posta dette i to andre tråder, men mener dette fortjener en egen tråd. Jeg har også fått satt opp en ren "data" linje for å sjekke opp POP3 kontoer. Ved å modifisere MMS oppsette. Skal skrive en ny post under her hva jeg gjorde annerledes. WAP-oppsett av Nokia 6600 med GPRS Trykk Meny - Verktøy - Innstillinger - Tilkobling - Tilgangspunkter Trykk Valg og Nytt tilgangspunkt - Bruk std.innstillinger: Tilkoblingsnavn: Wap gprs Databærer: GPRS Tilgangspunktnavn: wap Brukernavn: n6600 Bekreft passord: nei Passord: 1111 Godkjenning: Normal Startside: http://wap.telenormobil.no Trykk Valg - Avanserte inst.: Ip-adresse telefon: Automatisk Primær navneserver: 0.0.0.0 Sekundær navneserver: 0.0.0.0 Proxy-serveradr: 10.10.10.10 Proxy-portnummer: 8080 Trykk Tilbake og gå til hovedmenyen Velg Tjenester og trykk Valg - Innstillinger Std tilgangspunkt: Wap gprs Trykk Tilbake Nå er mobilen din klargjort for WAP via GPRS. OG: MMS-oppsett av Nokia 6600 LES: NB! MMS-oppsettet vil ikke fungere før midten av november 2003. Trykk Meny - Verktøy - Innstillinger - Tilkobling - Tilgangspunkter Trykk Valg og Nytt tilgangspunkt - Bruk std.innstillinger: Tilkoblingsnavn: mms Databærer: GPRS Tilgangspunktsnavn: mms Brukernavn: std Bekreft passord: nei Passord: 1234 Godkjenning: normal Startside: http://mmsc/ Trykk Valg - Avanserte innst. : Ip-adresse telefon: Automatisk Primær navneserver: 0.0.0.0 Sekundær navneserver: 0.0.0.0 Proxy-serveradr: 10.10.10.11 Proxy-portnummer: 8080 Lagre oppsettet og gå ut av menyen Trykk Meny - Meldinger - Valg - Innstillinger - Multimediemelding: Tilgangspunkt i bruk: mms Multimediemottak: Bare hj.nettverk Ved meldingsmottak: Hent straks Tillat anon. meldinger: Ja Motta reklame: Ja Motta rapport: Ja Ikke send rapport: Nei Gyldighet for melding: 24 timer Bildestørrelse: Stor Standardhøyttaler: Høyttaler Trykk Tilbake Nå er mobilen din klargjort for MMS. AKIRA Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Data GPRS oppsett for å sjekke mail og bruke andre tjenester som feks Opera browseren: Tilkoblingsnavn: data Databærer: GPRS Tilgangspunktsnavn: internet Brukernavn: "tomt" Bekreft passord: nei Passord: "tomt" Godkjenning: normal Startside: "tomt" Trykk Valg - Avanserte innst. : Ip-adresse telefon: Automatisk Primær navneserver: 0.0.0.0 Sekundær navneserver: 0.0.0.0 Proxy-serveradr: 10.10.10.10 Proxy-portnummer: 8080 For mail oppsett sjekk mail oppsett hos www.dintelefon.net og hopp ned til selve mail oppsette og ikke data oppsette. AKIRA Lenke til kommentar
akseln Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Takk dette hjalp veldig - både WAP, email og Opera fungerer nå supert! Nå er det bare MMS igjen.... bare Telenor får ut fingeren. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har noen forresten fått WorldMate til å hente ned værmeldinger? Får bare "Connection error - check settings" uansett hvilket access point jeg bruker. Feilmeldingen kommer umiddelbart, så det ser ikke ut som om WM forsøker å kople seg opp! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Bump..for de som har Telenor nett... AKIRA Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 kjønte det ikkje heilt kor ska eg trykke avansert instillinger Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hei pliz hjelp får ikkje til og laste ned noko vist eg går innpå tjenester og søker foreksempel på fjortis.org så kjem det opp last ned så trykke eg det så skjer det ingenting meir trenge hjelp pliz har aldri hatt ein symbian telefon før pliz hjelp? Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 korleis lagra vi det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå