Aleks94 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Lurer enkelt å greitt når det beste tilbudene er, skal kjøpe meg tv, også skal fruen ha en macbook. Så ser etter å finne beste tilbud som er dei neste ukene.. På forhånd, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Nye produkter/modeller blir ofte lansert på nyåret, da synker tidligere ofte i pris. Følge utviklingen på prisjakt.no kan vel ofte være lurt. Der kan du også abonnere dersom du har sett deg inn en spesifikk modell. Nøyaktig prisutvikling et vanskelig å forutsi. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg synes at det er generellt gode tilbud spesielt på tv'er hele året. Romjulssalget ser jeg tilbudspriser på enkelte varer som ikke er nedsatt noe idet hele tatt. Sjekk med Prisjakt på prisutvikling hvis du er i tvil om et tilbud er godt eller ikke, det lyver ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg synes at det er generellt gode tilbud spesielt på tv'er hele året. Romjulssalget ser jeg tilbudspriser på enkelte varer som ikke er nedsatt noe idet hele tatt. Sjekk med Prisjakt på prisutvikling hvis du er i tvil om et tilbud er godt eller ikke, det lyver ihvertfall ikke. Tusen takk for svar alle sammen! Rekner med det er feil tråd å spørre etter tv tips, men skal følge med prisjakt, no på nyåret! Godt nytt år alle sammen. Lenke til kommentar
NapHill Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Tror nok det er billigere nå rett etter nyttår, men som andre sier så kan du bruke Prisjakt til å sjekke dette nærmere. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Macbooken burde du sikkert ha kjøpt i forrige uke Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Hehe, enig de Musty, men ble ikke noe av :-) Godt nytt år til dere alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå