GroKoDilla Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 ...er verre enn takdrypp... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Min kommentar har visst falt bort. Litt uvanlig perspektiv, men artig å beskue. Kraftige farger passer bra her synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Litt synd at pipa blei uskarp. Men kanskje kan den skjerpes opp separat? Kunne tenkt meg å prøve litt lysning av det svarte feltet nede for å se om litt konturer kom fram da feltet nå trekker litt vel mye oppmerksomhet. Sort er tross alt vår sterkeste farge som malerne ofte har brukt for å skape dybde i bildene sine da den jo trekker. Men det som er i fokus har jo god skarphet der detaljene kommer godt fram. Dessuten liker jeg at du har røska litt i fargespaken. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Litt synd at pipa blei uskarp. Men kanskje kan den skjerpes opp separat? Kunne tenkt meg å prøve litt lysning av det svarte feltet nede for å se om litt konturer kom fram da feltet nå trekker litt vel mye oppmerksomhet. Sort er tross alt vår sterkeste farge som malerne ofte har brukt for å skape dybde i bildene sine da den jo trekker. Men det som er i fokus har jo god skarphet der detaljene kommer godt fram. Dessuten liker jeg at du har røska litt i fargespaken. Roar Takk for konstruktiv tilbakemelding, Roar! Prøver ut rådene dine :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Min kommentar har visst falt bort. Litt uvanlig perspektiv, men artig å beskue. Kraftige farger passer bra her synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig kommentar! Jeg er veldig interessert i råd om hvordan få god struktur både i hvit snø og i svart kant!! Det synes jeg er vanskelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg