terjed Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har nå fått tilbakemelding om at Sony F828 er utsatt til første halvdel av januar 2004. Altså blir det ikke noen leveranser av dette kameraet i november som var den opprinnelige planen. Vet ikke hvorfor det er utsatt, men en ny CCD-brikke kan vel alltids by på nye utfordinger :-) Får håpe de klarer å levere noen kameraer til testing før januar i det minste, så vi vet litt mer om kvaliteten... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg snakket med Sony for noen dager siden, og de håpet at kameraet skulle komme i midten av desember. Hvis dette har blitt ytterligere forsinket mister Sony julesalget... Lenke til kommentar
terjed Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Da håper jeg du har rett, og at mine kontakter har feil. Jeg skal nemlig kjøpe kamera før Nyttår (av skattemessige årsaker), og skal jeg kunne vurdere F828 må det derfor komme før Nyttår. Ellers må det bli Canon 300D eller 10D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå