Mr_Tiger Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Har nå godt over til iPhone 6 etter mange år med Android telefoner. Må si at iPhone ikke imponerer meg så veldig enda, men forstår at det nok tar litt tid for å bli kjent med den. Det første som er dumt med denne er startskjermene...bare en masse ikoner. Savner widgetene til android. Er det mulig å få til slike widgets til iPhone? Slitsomt og måtte åpne et program for å bare se status til forskjellige ting.Finner heller ikke noen app til å se mobilsamtaler som man har til Android. Håper noen har noen tips til meg, slik at overgangen blir litt enklere? Lenke til kommentar
NorskGamer Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Mobilsamtaler - da klikker du på telefon og så klikker du på siste brukte, håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Hehe, mente mobilforbruk. Lenke til kommentar
NorskGamer Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 ahh, hvis du har Telenor, så laster du ned Mitt Telenor, og Mitt Netcom osv, etter du har lastet ned appen, så må du logge deg inn, så kan du se Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Ja det er mulig å få widgets nå. Er kommet en app som heter Vidgets: https://itunes.apple.com/us/app/vidgets/id897374553?mt=8 Last den ned. Har dog ikke sjekket om det er widget for mobilbruk sist jeg testet den. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Det var jo ikke rare utvalget? og dessuten fungerer widgets bare på nedrullmenyen... Finnes det et alternativ til android tasker, der man kan programmere telefonen til å gjøre forskjellige ting...f.eks slå på wifi når man kommer hjem, setter telefonen opp med andre ringetoner, bakgrunn når man kommer på jobb. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 ahh, hvis du har Telenor, så laster du ned Mitt Telenor, og Mitt Netcom osv, etter du har lastet ned appen, så må du logge deg inn, så kan du se Tar jo lang tid når man først må åpne appen og så logge seg inn? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Ang. alternativ til Tasker har du IFTTT (if this then that). https://ifttt.com Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Finnes det et alternativ til android tasker, der man kan programmere telefonen til å gjøre forskjellige ting...f.eks slå på wifi når man kommer hjem, setter telefonen opp med andre ringetoner, bakgrunn når man kommer på jobb. I slike tilfeller kan det hende Android er det beste valget for deg. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Men, hva er så bra med iphone da? Det virker som der er så lite man kan gjøre med en iphone i forhold til en android telefon. Må jo være mer enn at det er en fin telefon å se på og at skjermen er flott. Begynner å vudere om jeg skal bytte den inn...men, har jo lyst til å prøve denne telefonen som så mange sier er så genial. Får håpe at jeg ser fordelene med en iphone snart:) Lenke til kommentar
NorskGamer Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 ahh, hvis du har Telenor, så laster du ned Mitt Telenor, og Mitt Netcom osv, etter du har lastet ned appen, så må du logge deg inn, så kan du se Tar jo lang tid når man først må åpne appen og så logge seg inn Du må bare logge deg inn første gangen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Men, hva er så bra med iphone da? Det virker som der er så lite man kan gjøre med en iphone i forhold til en android telefon. Må jo være mer enn at det er en fin telefon å se på og at skjermen er flott. Begynner å vudere om jeg skal bytte den inn...men, har jo lyst til å prøve denne telefonen som så mange sier er så genial. Får håpe at jeg ser fordelene med en iphone snart:) Du må ha en lav terskel for pengebruk om du har kjøpt en så dyr dings uten å vite hva du kjøper. Jeg har bruk iOS siden v2.0, så jeg er godt inne i økosystemet hvor jeg syntes ting funker bra. Tar av og til tid før man blir godt vant til noe. Endret 28. desember 2014 av ahpadt Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 ahh, hvis du har Telenor, så laster du ned Mitt Telenor, og Mitt Netcom osv, etter du har lastet ned appen, så må du logge deg inn, så kan du se Tar jo lang tid når man først må åpne appen og så logge seg inn Du må bare logge deg inn første gangen Ikke med Netcom, der må jeg logge meg inn vær gang:( Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Men, hva er så bra med iphone da? Det virker som der er så lite man kan gjøre med en iphone i forhold til en android telefon. Må jo være mer enn at det er en fin telefon å se på og at skjermen er flott. Begynner å vudere om jeg skal bytte den inn...men, har jo lyst til å prøve denne telefonen som så mange sier er så genial. Får håpe at jeg ser fordelene med en iphone snart:) Du må ha en lav terskel for pengebruk om du har kjøpt en så dyr dings uten å vite hva du kjøper. Jeg har bruk iOS siden v2.0, så jeg er godt inne i økosystemet hvor jeg syntes ting funker bra. Tar av og til tid før man blir godt vant til noe. Vet hva jeg har kjøpt, det er en mobiltelefon...plus et hjelpemiddel til forskjellige ting:) Er ikke sikker på hva du mener der er, siden du kaller det for et økosystem? Et økosystem er et samfunn (biologi) av organismer (økosamfunn) sammen med de abiotiske (livløse) faktorene i miljøet som omgir dem. Økosystem kan variere mye i størrelse og kompleksitet, et hav, et fjell eller en grotte kan alle tjene som eksempler på økosystemer av litt ulik art. Betegnelsen kan også omfatte hele biosfæren, altså den delen av Jorden der levende organismer kan eksistere. Lenke til kommentar
NorskGamer Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 ahh, hvis du har Telenor, så laster du ned Mitt Telenor, og Mitt Netcom osv, etter du har lastet ned appen, så må du logge deg inn, så kan du se Tar jo lang tid når man først må åpne appen og så logge seg inn Du må bare logge deg inn første gangen Ikke med Netcom, der må jeg logge meg inn vær gang:( Jeg har telenor jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå