blomster124 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei! Jeg facetimer mye med en fyr, og jeg kom plutselig å tenke på at dette kommer på telefonregningen... jeg vet det er gratis, men det er vel et slags anrop? Noen som vet? spørsmålet er om hver samtale vises på regningen, som en logg liksom Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Du blir nok bustet nå? 2 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Det vil komme opp som databruk hvis du bruker mobilnettet. Om det koster noe kommer an på om abonnementet ditt har inkludert data eller ikke. Bruker du wifi koster det ingenting. Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Du blir nok bustet nå? Du tuller?? Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Det vil komme opp som databruk hvis du bruker mobilnettet. Om det koster noe kommer an på om abonnementet ditt har inkludert data eller ikke. Bruker du wifi koster det ingenting. Jeg vet, det er ikke spørsmålet mitt.. Jeg lurer på om facetimingen vises på regningen som en logg, uansett om det er gratis Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Det vil komme opp som databruk hvis du bruker mobilnettet. Om det koster noe kommer an på om abonnementet ditt har inkludert data eller ikke. Bruker du wifi koster det ingenting. Jeg vet, det er ikke spørsmålet mitt.. Jeg lurer på om facetimingen vises på regningen som en logg, uansett om det er gratis Nei. 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 På min kommer det opp som databruk hvis det. er via mobilnettet, altså ikke som anrop eller samtale. Kan du ikke logge på kontoen din hos leverandøren din og se fakturaen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå