blomster124 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei! Jeg facetimer mye med en fyr, og jeg kom plutselig å tenke på at dette kommer på telefonregningen... jeg vet det er gratis, men det er vel et slags anrop? Noen som vet? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 FaceTime går på datamengden din. Hvis du er på et trådløst nett (wifi) bruker du ikke av din mobildata. Gratis er det altså kun på wifi...:-) Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 FaceTime går på datamengden din. Hvis du er på et trådløst nett (wifi) bruker du ikke av din mobildata. Gratis er det altså kun på wifi...:-) Jeg vet, men spørsmålet er om hver samtale vises på regningen, som en logg liksom Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Da spør du de du har abonnement ditt hos. De kan sikkert svare deg på om du kan få FaceTime-samtaler spesifisert på regningen... Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 FaceTime går på datamengden din. Hvis du er på et trådløst nett (wifi) bruker du ikke av din mobildata. Gratis er det altså kun på wifi...:-) Jeg vet, men spørsmålet er om hver samtale vises på regningen, som en logg liksom NEI det vises ikke i abb. ditt, bare i loggen på Apple enhetene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå