BMWCoupeFtw Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Hei! Tenkte å handle ett nettbrett eller en bærbar som jeg kan bruke på hytta eller andre steder. Skal brukes til surfing og som mediaspiller, må kunne kobles til DAC osv, helst med USB(Bruker Wimp Hifi etc) Hva vil dere anbefale? Jeg syntes nettbrett virker veldig greit! Tastaturet på små bærbare er såpass lite uansett... Endret 27. desember 2014 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Ipad. Så kjøper du en raspberry pi og installerer xbox media centre. Da spiller du fra ipad via airplay. du må bare ha wifi. rasp pi støtter usb dacs. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Skal du surfe på trådløse nett, eller må du sette inn SIM-kort og bruke 4G-mobildata? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hei! Tenkte å handle ett nettbrett eller en bærbar som jeg kan bruke på hytta eller andre steder. Skal brukes til surfing og som mediaspiller, må kunne kobles til DAC osv, helst med USB(Bruker Wimp Hifi etc) Hva vil dere anbefale? Jeg syntes nettbrett virker veldig greit! Tastaturet på små bærbare er såpass lite uansett... Hvis du i hovedsak skal FORBRUKE data, så går du for et brett. Men hvis du i større grad skal PRODUSERE data, så går du for en PC, enten det er med Windows eller OSx. Jeg anbefaler produkter fra Apple i begge kategorier, andre anbefaler andre plattformer...:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå