Gå til innhold

Hvor mye er denne pcn verdt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir helt feil å kun vurdere CPU. Det er skjermkortet som er det største ankepunktet til ytelsen her. Jeg ser atdenne koster 6k og har et GTX 860M. Jeg er ikke så oppdatert på bærbaryteslen, men det sier vel kanskje litt. Også er den noen år gammel(?).

Ikke mer enn 3k synes jeg. Selgen har vel ikke skjønt at PC faller fort i verdi, ville ikke regnet med at han hadde akseptert et sånt bud.

Lenke til kommentar

Åhå, det var jo en i7, jo.

http://www.multicom.no/business/Multicom-Xishan-W355S-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4710MQe-8GBe-1TB-7200e-GeForce-GTX-860Me-DVDRWe-Uten-operativsystem/cat-p/c1000042/p10629134

Den koster 300kr mer. 100Mhz forskjell på klokkehastighet mellom denne og den på finn.

Den koster kr 7990 inkl. mva. Uten operativsystem, uten SSD og med 4GB mindre RAM.

Lenke til kommentar

Hadde aldri kjøpt noen "gaming" laptop selv, men laptop med SSD, 750GB HDD, grei CPU og et dedikert skjermkort en alltids kan pelle ut.

Prøv å finn lignende nytt til under 6k så er du god. 4k er en god pris spør du meg for en 2 år gammel pc. Blir den varm og jævlig(som jeg regner med) kjør CPU grafikk isteden og deaktiver skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...