Kosta Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg skal ha en ny bærbar til surfing, skole, film og litt spilling av og til. Vurderer: https://www.komplett...-full-hd/825082 http://www.elkjop.no...CFQSQcgod-KIA3Q Er det verdt å bruke de ekstra pengene på Acer pceen på Elkjøp? Lenke til kommentar
Kosta Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Er denne grei også? http://www.prisjakt.no/product.php?ca_source=gaw&ca_ace=&ca_nw=g&ca_dev=c&ca_pl=&ca_pos=1t3&ca_cid=70621236985&ca_agid=8996649835&ca_caid=174409075&ca_adid=45010496275&ca_mt=e&ca_kwt=lenovo%20z50%2070&ca_chid=2001328&p=2632325&ca_asism=0&gclid=CKS6jI7S5cICFWTecgodCC8A8A Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei!Ja jeg vil si det er verdt pengene på acer nitro Men nå vet jeg ikke et konkret budsjett du har da ^^ Hva for noen spill har du tenk å spille? Lenke til kommentar
Kosta Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Hei. Budsjettet mitt er i prisområdet til Acer nitro, ca. 6000-7000. Jeg spiller ikke så ofte, men har tenkt å spille "the evil within" og det nyeste "Assasins Creed". Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Tror Acer nitro er ditt beste valg til den prisen da . Den er god å se film på også, da den har FHD matt IPS skjerm .Med mindre du er villig å gå enda litt mer opp i pris ^^. Til noe slikt som acer nitro "black edition", som har enda kraftigere GPU og CPU (vil gi en del bedre spill opplevelse). Endret 29. desember 2014 av The mystical forest Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Leste en plass at touchpaden er en smule dårlig. At du får bedre for å si det på en annen måte. At viss du skal bruke touchpaden av og til så går det fint, men skal du KUN bruke den så sies det at du bør se vekk i fra den Pcen. Snakker om Nitroen her Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Leste en plass at touchpaden er en smule dårlig. At du får bedre for å si det på en annen måte. At viss du skal bruke touchpaden av og til så går det fint, men skal du KUN bruke den så sies det at du bør se vekk i fra den Pcen. Snakker om Nitroen her Vet den har fått kritikk, men tror det går helt greit å bruke den ^^. Har acer aspire v5 selv (som jeg antar er relativt lik), og bruker touchpaden på denne endel når jeg er på skolen... funker helt greit for meg . Tenker uansett at den er et bedre valg ovenfor de andre i denne prisklassen, med dens fordeler (slik som skjermen) og denne kategorien av pcer er vel heller ikke kjent for å ha en god touchpad (da må du vel enda høyere opp i pris...). Endret 29. desember 2014 av The mystical forest Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Så klart, er den PCen der med tanke på spesifikasjonene super! Ville bare legge til minuset med den PCen. Men det er en kanon PC ihht spesifikasjonene!!!!! Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Så klart, er den PCen der med tanke på spesifikasjonene super! Ville bare legge til minuset med den PCen. Men det er en kanon PC ihht spesifikasjonene!!!!! Hehe, bare bra du opplyser om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå