brukar2341 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Hallo og god jul Tenker å kjøpe meg enda en 24" slik at jeg får dat eyefinity experience, så har jeg også alltid synes Ambilight o.l ser utrolig bra ut, så jeg tenkte å kjøpe meg en lightpack som jeg skal bruke på alle tre skjermene, noen som har erfaring med dette? blir nok litt lite med kun 1 pack delt på alle 3, men føler heller ikke for å legge ut for 2 packs, for det blir litt vell dyrt Går det ann å kjøpe "third party" LED for mer lys, eller er det et kit som har tilsvarende funskjoner for en billigere penge? Takker på forhånd EDIT:Bestiller bare ett kit nå grunnet 30$ discount og ingen frakt, men noen som vet hva tollen kommer på ca? Endret 27. desember 2014 av Zunn Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Koster tingen under 200kr må du ikke betale noe ekstra. Koster den mer, må du betale 25% av det pakken koster + et fortollingsgebyr som vanligvis er på rundt 160kr. Kommer varen etter 1. Januar, er grensen 350kr Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Okei takk skal du ha, kostet 600kr, så det svir jo forsåvidt litt for en så liten ting :/ Får håpe den ikke blir tollet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå