Gå til innhold

Frost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et bilde som jeg kan identifisere meg med, nettopp fordi jeg har tatt en del like bilder selv i det siste. Denne årviss undring over hvor god naturen er til å "pynte" seg selv, når rimfrosten legger seg på gress, busker og trær, og sola skinner på det.

Spennende vekster, dekket av sølv og litt forsiktig strølys fra sola på bakgrunnen.

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

Sånne bilder må jeg bare glemme for el. rullestol i kulde er ingen god kombinasjon.

Men jeg har jo over 25000 bilder jeg kan leke litt med på Photoshop å lage et eller annet av pluss at jeg har en del uredigerte.

Langt på vei enig med Walter selv om jeg savner dybdeskarpheten her som ville hentet detaljene i bakgrunnen.

Sabla pirkearbeid, men hvis man gidder å bruke tid på å isolere det området så går det an å skjerpe det separat.

Men det er altså tidkrevende puslearbeid som man bare tar fatt på hvis man har en spesiell følelse for et bilde.

Roar

Lenke til kommentar

Hei Walter, Roar og Ragnar!

Fikk innvilget söknad om nytt kamera til jul og dette må jo pröves etter alle kunstens regler ;)

Den vridbare skjermen og Live-View gjör det mulig å krabbe rundt å ta bilder i froskeperspektiv som åpner for nye uante muligheter :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...