Rolf Kristensen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Soloppgang i Frostrøyk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Praktfullt blinkskudd Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Spennende bilde. Det er liksom en mystisk atmosfære over dette. Tidspunktet for når bildet er tatt, må jo være helt perfekt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Her så det jaggu bælkaldt ut. Men de som er om bord er vel inne og har det godt og varmt. Herlig bilde der nok jeg ville hatt litt mer luft til venstre. Men dette funker midtstilt også. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Mange takk Rolf Magne og Ragnar for hyggelige kommentarer ! Jeg hadde optimal flaks med både tidspunktet og passeringen her, da jeg måtte ta bildet mellom mastene på to seilbåter i vinteropplag, derfor ble det litt trangt på både høyre og venstre side. Det er selvsagt ekstra gøy når alt klaffer på denne måten Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Mange takk til deg også Roar ! Du kom meg litt i forkjøpet, men nå har du kanskje lest begrunnelsen min for hvorfor det ble litt trangt på sidene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Flott! Må kunne kalles et blinkskudd. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Som et skummelt sjørøverskip reiser seg fra havet ! Her blir nok Kaptein Sabeltann`s skip til sammenligning, ei lita jolle Praktfullt bilde med mystikk over hele flata. Blinkskudd. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Et slående vakkert bilde, Rolf ! Sola er godt plassert i det gyldne snitt og det er vel den som er hovedmotivet mens turistskipet kun er ment som kulisse. Det er i hvertfall slik, jeg leser bildet Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Vakker, trollsk stemning. Unikt bilde. ***** Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Dette er det tøffeste bildet jeg har sett på lenge! Dritstilig! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, Rolf Kristensen. Eventyrlig vakkert, - et blinkskudd ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Mange takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Fy søren så tøft, rett og slett. Jeg elsker at det er så tett på her, siden det ville vært så vanlig å ha med mer av solfargene. Men med så nært så blir motivet 1000 ganger mer interessant å se på og ikke minst detaljer å se på. Dessuten så gir utsnittet ditt her motivet nye dimensjoner. Well done, rett mann på rett sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg