Albert Andersson Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Rødstrupe ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei Albert. Fin rødstrupe som trenger forplassen og hjelp då med mat i vinteren Her på Andøya skikkelig vinter med snø snø og mere snø og til det hard vind. Er lei av at brøyte nå så emigrerer snart til Nordpolen Ikke noen bil der så slipper brøyte då og bruker ski der og scoter God fortsettning på helga ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Velkommen tilbake. Ypperlig foto. Ikke mer å si. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Ingen rødstruper hos meg lenger. Ellers er det godt utvalg på balkongen der solsikkekjernene er livretten mens meisebollene får stort sett henge i fred. Fint presentert denna rødstrupa di, men jeg ville kutta litt nede og fått pinnen reint ut på nedre ramme framfor å touche hjørnet her. Ville kanskje økt spenningen noe. Jeg merker meg at folk stort sett er flinkere i felten enn meg, men er litt for raske under redigeringa så ting blir oversett. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Vakker liten gjest dette -flott foto Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 A really beautiful shot, Albert! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Vakkert bilde Albert!! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Hei Albert. Fin rødstrupe som trenger forplassen og hjelp då med mat i vinteren Her på Andøya skikkelig vinter med snø snø og mere snø og til det hard vind. Er lei av at brøyte nå så emigrerer snart til Nordpolen Ikke noen bil der så slipper brøyte då og bruker ski der og scoter God fortsettning på helga ! Hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Velkommen tilbake. Ypperlig foto. Ikke mer å si. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Ingen rødstruper hos meg lenger. Ellers er det godt utvalg på balkongen der solsikkekjernene er livretten mens meisebollene får stort sett henge i fred. Fint presentert denna rødstrupa di, men jeg ville kutta litt nede og fått pinnen reint ut på nedre ramme framfor å touche hjørnet her. Ville kanskje økt spenningen noe. Jeg merker meg at folk stort sett er flinkere i felten enn meg, men er litt for raske under redigeringa så ting blir oversett. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig, konstruktiv og nyttig tilbakemelding, - jeg får prøve å lære litt om å plassere motivet riktig i bildeflaten, - nå går det mest på hva jeg synes, og "synsing" er ofte(st) ikke godt (nok) ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Vakker liten gjest dette -flott foto Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar, - rødstrupe er en forsiktig, "sjenert" og "høflig" fugl, og en svært velkommen gjest ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 A really beautiful shot, Albert! Hilsen Bekir. Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Vakkert bilde Albert!! Hei, TCL Photography. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg