Haardes Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei! Jeg er nå igang med forberedelsene til å bygge min egen PC, og har så langt gjort grovarbeidet med å forsøke å finne de komponentene jeg vil ha, og få de til å være kompatible med hverandre. Dog er dette første gang jeg forsøker meg på dette, og derfor følger det med litt usikkerhet over nesten alle valgene jeg skal ta. Har laget en liste over alle delene jeg har valgt meg ut så langt, men har noen spørsmål til diverse komponenter. (Har fra før av mus, tastatur og skjerm). Listen 1. Her har jeg valgt HK'et MSI Z97 Gaming 5, men lurer på om det hadde vært smart å heller gå for det 300,- dyrere MSI Z97 Gaming 7? Hva er forskjellen på de to kortene? 2. Har også valgt grafikkortet MSI GeForce GTX 970 Gaming, og lurer på om jeg kanskje heller burde gå for MSI GeForce GTX 970 Gaming Twin Frozr V? Og det blir det samme spørsmålet her, hva er forskjellen på de? 3. Vil PSU'en kunne levere nok strøm? Her er det bare å komme med tanker til bygging og valg av komponenter, jeg er som sagt ikke veldig klok på dette, men har forsøkt så godt jeg kan. Eventuelle forbedringer tas gladelig imot! På forhånd takk Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
C64C Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Se på Capital Offense-oppsettet i Den perfekte PC-pakke-tråden. Lenke til kommentar
Haardes Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Se på Capital Offense-oppsettet i Den perfekte PC-pakke-tråden. Har sett i den tråden, men den gir meg ikke svar på de spesifikke spørsmålene jeg har stilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå