Knut S Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Portrett av silkehegre Se bildet Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Bra nebbete fugl - "Hva æær det du sier??" 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 hehe ja den var veldig nebbete Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Ser ut som fotografen får sitt pass påskrevet for å knipse uten å ha spurt på forhånd her. Flott portrett av en fugleart jeg har fotografert mye borti Goa i India. Blir litt nysgjerrig på hvor du traff den da det er en svært sjelden krabat å se i Skandinavia. Roar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Ser ut som fotografen får sitt pass påskrevet for å knipse uten å ha spurt på forhånd her. Flott portrett av en fugleart jeg har fotografert mye borti Goa i India. Blir litt nysgjerrig på hvor du traff den da det er en svært sjelden krabat å se i Skandinavia. Roar Ja fikk nok en skjennepreken her Denne møtte jeg her nede på Gran Canaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg