Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Romjulsdrøm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Flott silhuettfoto Roar. Har tatt noen tilsvarende selv, men vi får se om jeg tør presentere disse for Bildekritikkseere. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Ett stemningsfullt og fint bilde som kan få noen og enhver til å drømme seg litt bort i vinterkulda. Det er vel fordeler og bakdeler uansett hvor en befinner seg i verden, men for å si det på nynorsk.....home is where the heart is Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Flott silhuettfoto Roar. Har tatt noen tilsvarende selv, men vi får se om jeg tør presentere disse for Bildekritikkseere. Vennlig hilsen Ragnar Kom med dem, Ragnar. Jeg er heller ikke like heldig bestandig. Men jeg ser nøye etter under redigeringen for å forsøke om det er noen mulighet til å fikse det jeg ikke så ute i felten. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Å fint med litt varmefølelse i disse kalde dager. Liker innrammingen med gardinen øverst og på siden! Herlig bilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei, Roar. Mange av oss har vel stått på stranda den siste kvelden i et sydlig beliggende ferieparadis, og sett sola gå ned i havet, -og tenkt på alle de positive inntrykkene vi gjerne vil huske ... . "Jæ' lengtær sørover, Roar, å' de' er di skyld !" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Roar ! Nå er det kaldt og "hustri", og det piper i ryggskinnet når man beveger seg ut i kulda. Trøsten får være at det går rette veien mot varmere og lysere tider i alle fall, selv om vi nok ikke opplever så mye tropevarme her. Du fant nok en vakker plass på din stamkafe`Roar, og jeg skjønner godt at du drømmer deg tilbake. Bildet ditt gjør at de fleste av oss nok deler din romjulsdrøm. Synes jeg ser deg sitte der å nyte den vakre utsikten. Stemningsfullt bilde, med eksotiske farger. Man får rett og slett litt varmefølelse God romjul til deg. MvhLisbeth. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Sikkert fint bilde å kunne ta fram når termometeret vil over -10 ( som hjemmer her hos meg nå) Føler selv ikke samme dragning nå som tideligere med sydenreiser, Ser det er mange båter der ute i solnedgangen også å se på her. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Sånne bilder er på høyde med opptil flere peiskubber i vinterkulden ;-) Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Flott bilde.., med fin stemning..,Ja, alle har vi våre drømmer... Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg